تاریخ انتشار: جمعه 28 شهریور 1399
تعداد بازدید: 168
تولیت آستان قدس رضوی در دیدار مدیران ارشد رسانه ملی تأکید کرد

اهتمام بیشتر رسانه ملی به نشر معارف رضوی

در دیدار تولیت آستان قدس با معاون سیما و مدیران شبکه های رسانه ملی بر لزوم توجه بیشتر به نشر معارف رضوی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما،  تولیت آستان قدس رضوی امروز میزبان معاون سیمای رسانه ملی و جمعی از مدیران شبکه‌های مختلف تلویزیونی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بود.

تولیت آستان قدس رضوی در این دیدار گفت : اولویت برنامه‌های فعلی آستان قدس توجه به مسائل فرهنگی و معرفتی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی افزود: فعالان رسانه‌ای باید خود را خادم رضوی بدانند و برای رساندن پیام اهل بیت به مردم با تمام توان تلاش کنند. وی گفت: برای نشر معارف رضوی باید از ابزار‌های مختلف فرهنگی و هنری مانند سینما تئاتر و انیمیشن استفاده کرد.

معاون سیمای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران هم در این نشست گفت: در دهه اول محرم امسال روزانه ۲۰ساعت برنامه مناسبتی از شبکه‌های مختلف رسانه ملی پخش شده است.

مرتضی میرباقری افزود : در این دیدار چارچوب‌های تفاهمنامه‌ای برای همکاری‌های میان مدت در تولید آثار مستند و فیلم و سریال فاخر با مضامین دینی هم تنظیم شد.

وی گفت : از آنجا که در آستانه اربعین و مناسبت‌های پایان ماه صفر هستیم هماهنگی‌هایی نیز برای پوشش این برنامه‌ها در حرم رضوی انجام شد.

در این نشست جمعی از مدیران شبکه‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از جمله جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و دبیر شورای معارف سیما ، دغدغه‌های خود را در تولید آثار رادیویی و تلویزیونی مذهبی با تولیت آستان قدس رضوی در میان گذاشتند.

اهدای پرچم رضوی به معاون سیمای صداوسیما برای استفاده در برنامه‌های تولیدی پایان ماه صفر و رونمایی از پوستر نخستین جشنواره رسانه‌های رضوی از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-18 23:23:37