تاریخ انتشار: یک شنبه 20 مهر 1399
تعداد بازدید: 249

موکبهای قرائت قرآن در طریق الحسین علیه السلام

قائم مقام شبکه قرآن و معارف سیما در دیدار رئیس دارالقران حرم مطهر سیدالشهدا علیه السلام بر رسانه ای کردن فعالیتهای قرانی از جمله برپایی موکبهای قرائت قرآن در مسیر پیاده روی اربعین تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، نشست هم اندیشی قائم مقام شبکه قرآن و معارف سیما با رئیس دارالقران حرم مطهر امام حسین علیه السلام در کربلای معلی برگزار شد.
در این نشست که شیخ حسن منصوری و محمد حسن معطری  حضور داشتند، به برپایی موکبهایی برای قرائت قرآن کریم و تصحیح سوره حمد در مسیر پیاده روی اربعین توسط دارالقرآن حرم مطهر امام حسین علیه السلام اشاره شد. این طرح که در راستای پویش با قران با حسین علیه السلام که سال گذشته در مسیر پیاده روی نجف به کربلا و به ابتکار شبکه قران و معارف سیما راه اندازی شده بود، در شرایط کرونایی امسال پذیرایی خیل عظیم زوار عراقی حرم اباعبدالله الحسین علیه السلام بوده است.
در این جلسه همچنین به پخش قرائت قرآن قراء برجسته ایرانی و عراقی در حرم مطهر سیدالشهدا علیه السلام از شبکه های مختلف سیما تاکید شد و پیشنهاد برگزاری کرسی تلاوت و مسابقات قرانی مشترک میان دو کشور با همکاری عتبه الحسینیه و شبکه قرآن و معارف سیما از دیگر مباحث طرح شده در این جلسه بود.
مستند سازی فعالیت های اربعینی دارالقرآن حرم امام حسین علیه السلام و ایجاد نمایندگی مشترک برای رسانه ای کردن فعالیتهای مشترک این دو نهاد در دو کشور و معرفی فعالیتهای دارالقرآن در شبکه های مختلف سیما و ایجاد تفاهم نامه ایی از جمله پیشنهادات مطرح شده در این نشست بود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-05-08 03:50:37