تاریخ انتشار: سه شنبه 14 بهمن 1399
تعداد بازدید: 146

رنگ و بوی فاطمی برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما همزمان با روز مادر

همزمان با خجسته میلاد حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و روز مادر، برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما رنگ و بوی فاطمی می‌گیرند.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، همزمان با ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و‌ روز مادر، ویژه برنامه خانه های فاطمی در ساعت ۱۷ با قرائت حدیث شریف کساء و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین انصاریان از این شبکه پخش می‌شود.

همچنین محفل قرآنی در شام میلاد بعد از اذان مغرب و عشاء در ساعت ۱۸:15 تا ۱۹:۳۰ از مسجد مقدس جمکران برگزار و دعای توسل نیز در ساعت ۱۹:۳۰ از این مکان مقدس پخش می‌شود .

در این شب نورانی ویژه برنامه ایی از حرم مطهر حضرت رضا علیه السلام ساعت 21 با حضور کارشناسان و مادحین اهل بیت علیهم السلام به سمع و نظر مخاطبان گرامی می رسد.

از دیگر برنامه های شب میلاد صدیقه طاهره سلام الله علیها ، سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسینی قمی از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در ساعت ۲۳:۳۰ است و همچنین ویژه برنامه «خوشبخت» با محوریت خانواده و ولادت این بانوی گرانقدر در روز ولادت ، ساعت ۹ صبح تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

چهارشنبه 15 بهمن مصادف با روز ولادت باسعادت بانوی گرامی اسلام ، کاروان قرآنی انقلاب به مناسبت ولادت رهبر کبیر انقلاب در شهرستان خمین و بیت حضرت امام رحمت الله علیه مراسم انس با قرآن را با قرائت قاریان ممتاز و بین المللی قرآن کریم در ساعت 12:45 برگزار که بصورت زنده از این شبکه پخش خواهد شد.

قرائت دعای امین الله ساعت 19:30 از حرم مطهر امام رضا علیه السلام و همچنین از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها ویژه برنامه ایی در ساعت ۲۳:۱۵ برقرار می‌شود و دلهای عاشقان دختر گرامی نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم را روانه صحن و سرای مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها خواهیم کرد.

از دیگر برنامه های روز ولادت در شبکه قرآن و معارف سیما، برنامه «نقش من» با موضوع نقش زنان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ساعت 21 و برنامه «مصباح» ساعت 22 است که روی آنتن این شبکه می‌رود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-23 20:12:21