تاریخ انتشار: چهارشنبه 6 اسفند 1399
تعداد بازدید: 452

ویژه برنامه 13 رجب از نجف اشرف در قاب شبکه قرآن

همزمان با میلاد با سعادت امیرالمومنین علیه السلام ، ویژه برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما، دلهای عاشقان را روانه حریم مطهر رضوی خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، ویژه برنامه های ولادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر از چهارشنبه از حرم مطهر سیدالکریم علیه السلام ساعت 19 محفل انس با قرآن کریم بدون حضور جمعیت با قرائت سید جواد حسینی و محمد حسن موحدی از قاریان ممتاز و بین المللی قرآن کریم روی آنتن شبکه می رود.

ویژه برنامه شب ولادت امیرالمومنین ، حضرت علی علیه السلام ساعت 21 تا 22 از حرم مطهر و نورانی امام رضا علیه السلام بصورت زنده ، دلهای مشتاقان را به پنجره های ضریح ثامن الحجج علیه السلام متصل مینماید.

در روز ولادت حضرت علی علیه السلام از ساعت ۹ الی ۱۲ ویژه برنامه روز ولادت با برنامه های متنوع از حرم مطهر رضوی روی آنتن می رود. همچنین ساعت ۱۳ الی ۱۴:۳۰ به صورت زنده ویژه برنامه شبکه قرآن و معارف سیما از نجف اشرف تقدیم مخاطبان گرامی خواهد شد و در ساعت ۱۵ نیز سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین انصاریان بمناسبت این روز فرخنده پخش می شود.

در ساعت ۱۷ویژه برنامه ولادت پخش می شود و دعای کمیل نیز در این شب نورانی ساعت 19:30به صورت زنده از حرم مطهر رضوی پخش می شود.

در ساعت 20:15نیز پخش زنده ویژه برنامه از حرم رضوی خواهیم داشت ، برنامه نغمه عشاق نیز در شب و روز ولادت بصورت ویژه از ساعت 22 بصورت زنده برنامه خواهد داشت.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-26 15:25:06