تاریخ انتشار: چهارشنبه 20 اسفند 1399
تعداد بازدید: 302

اعلام ویژه برنامه های مبعث از شبکه قرآن و معارف سیما

برنامه های ویژه مبعث رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم شامل ارتباط زنده با حرمهای شریف اهل بیت علیهم السلام از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، همزمان با مبعث رسول مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله، ویژه برنامه ای تقدیم نگاه مخاطبان می شود. در روز چهارشنبه 20 اسفند ماه در ساعت 13 و 30 دقیقه سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عالی و در ساعت 17 و 45 دقیقه سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین انصاریان پخش می شود.

در ساعت 21 نیز ارتباط زنده با مشهد مقدس خواهیم داشت و در ساعت 22 چهارشنبه و پنجشنبه برنامه نغمه عشاق بصورت زنده روی آنتن می رود.

همچنین در روز مبعث در ساعت 5 و 45 دقیقه بامداد سخنرانی آیت الله مکارم شیرازی با موضوع قران کتاب هدایت پخش می شود و از ساعت ۹ الی ۱۰ صبح ویژه برنامه مبعث پیامبر گرامی اسلام از شهر مشهد مقدس و ارتباط زنده با حضور کارشناسان معارفی خواهیم داشت.

در ساعت 13 روز پنجشنبه سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی پخش می شود و از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه الی ۱۵ نیز با حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام ارتباط مستقیم خواهیم داشت. همچنین مستند "خورشید حرا" در این روز تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.

برنامه " آستان مهربانی " نیز در روز پنجشنبه ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه الی ۲۱ با حضور یک کارشناس معارفی روی آنتن می رود و دعای کمیل نیز از حرم مطهر رضوی به صورت زنده و مستقیم در این برنامه پخش می شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-26 21:41:14