تاریخ انتشار: سه شنبه 26 اسفند 1399
تعداد بازدید: 683
ویژه برنامه های بهارمهدوی در شبکه قرآن و معارف سیما اعلام شد:

سلام به نوروز مهدوی 1400 با ویژه برنامه « ســلام»

ویژه برنامه نوروزی "سلام" از جمعه 29 اسفند به استقبال نوروز 1400 خواهد رفت و در ویژه برنامه ای با بخش های جذاب و متنوع نوروز مهدوی را جشن خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، ویژه برنامه «سلام» ویژه عید نوروز و لحظه تحویل سال و مهدیه ایران در اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان از مشهد مقدس، کربلای معلی، مسجد مقدس جمکران، حرم مطهر سیدالکریم الحسنی و حضرت معصومه علیهما السلام روی آنتن می رود.

این ویژه برنامه در روز جمعه ۲۹ اسفند از ساعت ۱۹:۳۰ از مشهد مقدس و حرم مطهر رضوی پخش می شود و با کربلای معلی ارتباط زنده تصویری خواهد داشت.

" سلام " در روز شنبه ۳۰ اسفند نیز از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۰ ، بصورت زنده از مشهد مقدس با حضور قاریان، کارشناسان و شاعران، مداحان و هنرمندان پخش می شود.

ویژه برنامه نوروزی " سلام" در لحظه تحویل سال ارتباط زنده با حرمهای مطهر امام رضا و امام حسین علیهما السلام دلهای مشتاق را روانه صحن و سرای ملکوتیشان خواهد کرد.

شبکه قرآن و معارف سیما در حوزه خردسال و کودک، دو ویژه برنامه دارد ؛ مجموعه نمایشی «یکی بود یکی نبود» ویژه کودکان در ۳۰ قسمت با موضوع آموزش مفاهیم دینی به کودکان با زبان جذاب نمایش هر روز ساعت 17 و تکرار در روز بعد ساعت 11صبح از 27 اسفند، و ویژه برنامه «منم بچه مسلمان» با اجرای حجت الاسلام و المسلمین مقدسیان در ایام نوروز ساعت ۱۶:۳۰ پخش خواهد کرد.

همچنین دو مستند جذاب برای ایام نوروز در این شبکه تدارک دیده شده ، یکی «مستند عقیق» با معرفی پیشکسوتان قرآنی در ساعت ۱۸ و «مستند عبای خاکی» با موضوع فعالیت های روحانیون در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و ... ساعت ۱۵:۳۰ به سمع و نظر مخاطبان این شبکه خواهد رسید. «یاد خدا» از دیگر برنامه های معارفی است که ساعت ۱۸:۴۵ بصورت روزانه پخش می شود .

«مهدیه ایران» ویژه برنامه ای است که با موضوع مهدویت در اعیاد شعبانیه هر روز ساعت ۱۱:۳۰ و ۱۶ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

از دیگر برنامه های پرمخاطب، برنامه «مسابقه اسرا» است که فینال این مسابقه استعداد یابی قرآنی با یک دهه قدمت در بخش قرائت ، اجرای معارفی ، دعاخوانی و مداحی در ایام نوروز هر شب ساعت ۲۱برای علاقه‌مندان این برنامه پخش می‌شود.

برنامه "روبه راه " که در شب های زیارتی امام حسین علیه السلام در طول سال، حلقة وصل عاشقان اهل بیت علیهم السلام است در ایام نوروز 1400 ، هر شب بصورت ویژه از کربلای معلی ساعت ۲۲ این ارتباط را برقرار می‌سازد.

در ایام مبارک ماه شعبان و در سال جدید ، بصورت روزانه مناجات شعبانیه در ساعت 30 دقیقه بامداد از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها پخش خواهد شد. ویژه برنامه تسبیح در سحرهای ماه شعبان از ساعت ۳:۳۰ بامداد روی آنتن می رود .

همچنین ویژه برنامه خوشبخت با محوریت خانواده ساعت ۱۰ صبح، برنامه «روزی تازه، حسابی تازه» درخصوص معارف مهدوی و عهد با امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف با اجرای آقای حاجیلو و رضا اسماعیلی در بقاع متبرکه ساعت ۹:۱۵ صبح های بهاری و تلاوت های مجلسی ویژه نوروز 1400 هر شب ساعت 23 با قرائت قاریان بین المللی ایرانی و مصری روی آنتن می رود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-25 09:05:54