تاریخ انتشار: پنج شنبه 30 اردیبهشت 1400
تعداد بازدید: 191

"هدی" راهی به سوی انتخاب اصلح رئیس جمهور

تهیه کننده برنامه تلویزیونی "هدی" از تولید ویژه برنامه انتخاباتی با هدف توجه به ویژگی های حاکم اسلامی و شناخت بهتر نامزدهای انتخابات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، در آستانه سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، تهیه کننده برنامه هدی از پرداخت ویژه این برنامه به موضوع انتخابات خبر داد.

سید افضل میرلوحی با بیان اینکه برنامه هدی بر اساس نامه 53 نهج البلاغه که همان فرمان امیرالمومنین علی(علیه السلام) به مالک اشتر نخعی است، شکل گرفته گفت: این فرمان به راستی منشور حاکم اسلامی و وظایف اوست و در قریب به یکسال و نیم پخش برنامه سعی کردیم فراز به فراز این فرمان را توسط آقای دکتر حشمت الله قنبری تبیین و تفسیر کنیم.

وی افزود: در این فرمان، امیرالمومنین علی علیه السلام مشخصات و حدود مسئولیت حاکم اسلامی را با دقیقترین الفاظ بیان و مورد سفارش اکید قرار می دهد، مشخصاتی که این روزها بایستی بیشتر مورد عنایت مسئولین و مردم قرار گیرد.

تهیه کننده برنامه هدی سرلوحه قرار دادن بیانات امیرالمومنین علیه السلام و توجه به ویژگی های حاکم اسلامی را در شناخت نامزدهای ریاست جمهوری هدف این ویژه برنامه عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد این برنامه بتواند در انتخاب صحیح مردم نقش ایفا کند.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-26 15:00:32