تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 خرداد 1400
تعداد بازدید: 138

جلسه هم اندیشی دبیر شورای معارف سیما با آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت

جلسه هم اندیشی و هم افزایی برنامه های دهه کرامت با حضور شیخ اکبری دبیر شورای معارف و مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، نصر پور مدیر کل خراسان رضوی ،حجت الاسلام و المسلمین گنابادی نژاد معاون تبلیغات اسلامی و خیرجو مدیر مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ، در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین گنابادی نژاد ضمن ارائه گزارش از برنامه های ماه مبارک رمضان آستان قدس که با پوشش کامل رسانه ملی از شبکه های مختلف سیما وشبکه های استانی همراه بود، گفت: برنامه های آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت حول محور " گره‌گشایی به رسم اهل بیت علیهم السلام و خدمت کریمانه " برنامه ریزی و با توسل جهانی به حضرت رضا علیه السلام این برنامه ها با هماهنگی صورت گرفته در دهه کرامت از صدا و سیما پخش می شود.

در ادامه محسن نصر پور مدیر کل مرکز خراسان رضوی گفت: برنامه ریزی برای پوشش ۸۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی ملی وبرون مرزی در دهه کرامت؛ تهیه بسته خبری مناسب برای پخش از شبکه های سراسری واستانی در دستور کار این مرکز قرار دارد.

در این دیدار جواد شیخ اکبری دبیر شورای معارف و مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، از فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای آستان قدس رضوی در ماه مبار‌ک رمضان ، تشکر و ضمن اشاره به جلسه هم افزایی شورای معارف سیما با حضور مدیران گروه‌های معارفی شبکه ها افزود : رویکرد اصلی در حوزه محتوا، به صحنه عمل در آوردن مفاهیم و ارزش های دین است و در این رابطه موضوع "تواصی به حق" و " تواصی به صبر" محور تولید برنامه های معارفی در سال پیش رو است.

دبیر شورای معارف سیما با اشاره به هم زمانی ایام انتخابات و دهه کرامت ،به ضرورت بصیرت افزایی در ویژه برنامه های دهه کرامت تاکید کرد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-23 13:05:27