تاریخ انتشار: چهارشنبه 20 مرداد 1400
تعداد بازدید: 40527

برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما در محرم 1443

همزمان با آغاز ماه محرم ویژه برنامه هایی چون حسینیه تلویزیونی ایران، پناه، نغمه عشاق و روبراه از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، همزمان با آغاز ماه محرم ویژه برنامه های متنوعی در شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود. محوری ترین برنامه این شبکه در ایام عزاداری امام حسین علیه السلام «حسینیه تلویزیونی ایران» است.

همچنین « پناه» ، «نغمه عشاق» و « روبراه» دیگر ویژه برنامه هایی هستند که به مناسبت ماه محرم از این شبکه در ایام عزاداری ابا عبد الله الحسین علیه السلام پخش خواهند شد.

در ادامه عناوین و ساعت پخش این برنامه ها اعلام می شود.

برنامه حسینیه تلویزیونی ایران شامل؛ سخنرانی آیت الله جوادی آملی ویژه ماه محرم هر روز ساعت 7 و 15 دقیقه، سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین انصاریان شب ها ضبط و صبح روز بعد ساعت 11 پخش می شود. سخنرانی حاج آقا مجتبی تهرانی(ره) هر روز ساعت 13 و 45 دقیقه به روی آنتن می رود ، همچنین هر روز به صورت زنده ساعت 20 و 45 دقیقه تا 21 و 40 دقیقه سخنرانی حجت الاسلام سید مهدی میرباقری از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها پخش خواهد شد و از دیگر بخش های حسینیه تلویزیونی ایران پخش هیئت فاطمیون شهر قم با مداحی حاج مهدی سلحشور از ساعت 22 می باشد.

ویژه برنامه پناه با موضوع توصیه بر حق مداری و صبر در نهضت حسینی علیه السلام با کارشناسی حجت الاسلام و المسلمین کرمی نیا و اجرای مهدی آقابیگی هر روز ساعت 10 و 15 دقیقه از شبکه قرآن پخش و برنامه نغمه عشاق به صورت زنده هر روز ساعت 16 بر روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.

همچنین سریال مختارنامه هر شب ساعت 23 پخش می شود.

ویژه برنامه روبراه هر شب ساعت 24 به صورت زنده و مستقیم از کربلای معلی پخش خواهد شد. همچنین بعد از اذان مغرب زیارت وارث به صورت زنده از کربلای معلی روی آنتن می رود.

در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی علیه السلام در ساعت 16 به صورت زنده مقتل خوانی از کربلای معلی پخش خواهد شد همچنین در روز تاسوعا ساعت 20:30 دقیقه مراسم خطبه خوانی حرم مطهر رضوی و در روز عاشورا و روز یازدهم محرم پخش زیارت ناحیه مقدسه از مشهد مقدس و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام پخش می شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-19 19:37:26