تاریخ انتشار: یک شنبه 28 شهریور 1400
تعداد بازدید: 142

تقدیر امام جمعه ساری از شبکه قرآن و معارف به جهت تکریم نخبگان قرآنی

نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندارن و امام جمعه ساری از زحمات مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و عوامل برنامه ستاره ها به جهت تکریم نخبگان قرآنی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، حجت اسلام والمسلمین محمدباقر محمدی،‌ نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندارن و امام جمعه ساری در نامه ای به جناب جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما از زحمات و تلاش های عوامل برنامه ستاره ها به جهت تکریم نخبگان قرآنی تقدیر و تشکر کرد.

ایشان ضمن اشاره به کلام مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر بخواهید قرآن در خانه ها و بین بچه ها، بین بزرگ ها،‌بین زن ها و مردها رواج پیدا کند، بایستی قهرمانان قرآنی را احترام کنید، در این نامه افزودند : تکریم نخبگان قرآنی و معرفی آنان به جامعه از آن دست کارهای مهمی است که به حمد الله در شبکه قرآن و معارف سیما و برنامه ستاره ها شاهد آن بودیم و هستیم. بدین وسیله اینجانب از زحمات حضرتعالی و عوامل پرتلاش و نخبه ی برنامه ستاره ها بابت تولید و ساخت این برنامه مفید و درخشان و همچنین دعوت از دو تن از نخبگان قرآنی استان مازندران در برنامه تشکر و قدردانی می کنم.

لازم به ذکر است؛ برنامه ستاره‌ها کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما است که روزهای فرد ساعت ۲۲ پخش می‌شود. برنامه ستاره ها به معرفی آن دسته از حافظان، قاریان و نخبگان قرآن کریم می‌پردازد که در مشاغل و حرفه‌ خود نیز جزء برترین‌ها هستند؛ حافظان و قاریانی که از سراسر کشور در این برنامه حضور پیدا می‌کنند، علاوه بر موفقیت در فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی، در جنبه‌های دیگر زندگی شخصی خود از جمله تحصیلات، ورزش، شغل و فعالیت‌های اجتماعی از جایگاه قابل‌توجهی برخوردار هستند. مستند زندگی مهمانان برنامه یکی از بخش‌های جذاب این برنامه است که برشی از زندگی آنان را به نمایش درمی‌آورد که علاقمندان می توانند از پایگاه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما به آدرس www.qurantv.ir مشاهده و دریافت نمایند.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-23 13:02:00