تاریخ انتشار: شنبه 27 بهمن 1397
تعداد بازدید: 1364

طرحی خلاقانه در طرح قرآنی بشارت ۱۴۵۲در مدرسه امیدان شاهد خمین

مربی خوش ذوق قرآن کریم مدرسه امیدان شاهد شهرستان خمین طرحی خلاقانه در طرح قرآنی بشارت ۱۴۵۲ را در این مدرسه به اجرا در آورده است.

به گزارش روابط عمومی طرح ملی حفظ قرآن کریم بشارت 1452 به نقل از خبرگزاری شبستان از اراک، طرح حفظ جز ۳۰  بشارت ۱۴۵۲ طرحی که از سوی وزارت آموزش و پرورش به مدارس ابلاغ شد در این طرح به صورت کشوری پوستر نام سوره ها به مدارس ارسال شد در این راستا مدرسه امیدان شاهد خمین با اجرای طرحی خلاقانه این طرح را در مدرسه به اجرا درآوردند.

سید ابوالفضل سیدمیرزاجانی در خصوص این طرح گفت: جهت اشتیاق و علاقه دانش آموزان به این طرح در صدد اجرای این طرح با روش خلاقانه شدیم و با این کار سبب ایجاد انگیزش و جذب  دانش آموزان به شرکت در این طرح و شرکت حداکثری دانش آموزان شدیم.

مربی قرآن مدرسه امیدان شاهد افزود: با اهدای مدال  ۱و ۲و۳  ستاره قرآنی به برخی فعالان طرح حفظ جز ۳۰ باعث ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان شدیم.

وی بیان کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری کشور ما باید ۱۰ میلیون حافط قران کریم داشته باشد این طرح را می توان از دانش آموزان در مقطع ابتدای به اجرا درآورد؛‌ با الصاق ستاره بر روی پوستر نام سوره ها  و هر ۱۰ ستاره یک نماد شادی به ازای حفظ هر سوره ی جز ۳۰سی ام قرآن کریم و همچنین اهدای مدال حافظ قرآن ا یا ۲ و یا ۳ ستاره بر حسب مقدار حفظ و سن قرآن آموز، خلاقیت در این طرح به وجود آورده است.

با توجه به اینکه قرآن درسی زندگی ساز و هدایت گراست خانواده ها و جامعه باید توجه ویژه ای به آموزش این درس به فرزندان خود داشته باشند و مدرسه نهاد آموزشی که دانش آموز بیشترین وقت خود را درآن سپری می کند باید با انگیزه و تلاش و برنامه ریزی صحیح سعی در آموزش این کتاب سراسر معنوی داشته باشد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-27 02:28:09