تاریخ انتشار: دوشنبه 2 خرداد 1401
تعداد بازدید: 189

تقدیر امام جمعه اردبیل از مستند عبای خاکی شبکه قرآن

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان اردبیل در مراسم تجلیل از اساتید و قاریان قرآن کریم استان اردبیل از مستند عبای خاکی شبکه قرآن و معارف سیما ویژه روستای قرآنی اندبیل تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما حجت الاسلام والمسلمین  دکتر سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان اردبیل در مراسم تجلیل از اساتید و قاریان قرآن کریم استان اردبیل با حضور قرآنیان روستای قرآنی اندبیل از مستند عبای خاکی شبکه قرآن و معارف سیما ویژه روستای قرآنی اندبیل  تقدیر نمود.
 امام جمعه اردبیل در این مراسم افزود:
 انتخاب اندبیل به عنوان روستای قرآنی کشور مایه افتخار و سربلندی کشور و علی الخصوص استان اردبیل شد و برگ زرین دیگری بر افتخارات قرآنی استان اضافه شد. پخش برنامه عبای خاکی و مستند بسیار عالی روستای قرآنی اندبیل از شبکه قرآن و معارف سیمای جمهوری اسلامی ایران برنامه بسیار خوبی بود و در شناخت ظرفیت های قرآنی استان و اندبیل بسیار موثر بود و از همه عوامل و زحمتکشان قرآنی اندبیل قدردانی میکنم.
مستند تلویزیونی عبای خاکی کاری از گروه علوم قرآنی شبکه قرآن و معارف سیما به تهیه کنندگی ابراهیم جاهد، هر روز ساعت ۱۸/۳۰ تلاش های مخلصانه مبلغان دینی در راه ترویج فرهنگ قرآن و عترت را در قالبی هنری و رسانه ای به تصویر  می‌کشد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-20 17:40:26