تاریخ انتشار: یک شنبه 25 فروردین 1398
تعداد بازدید: 505

مهدویت؛ یکی ازاولویت های برنامه سازی سال 98 شبکه قرآن سیما

در جلسه اعضای بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) با سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما، بر تولید برنامه با محوریت مهدویت در طول سال تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، حجج اسلام والمسلمین محمود متوسل مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) و صادق کفیل معاون فرهنگی – آموزشی و همچنین غلامحسین رعیت پور مدیر روابط عمومی این بنیاد با حضور در ساختمان شبکه قرآن و معارف سیما با محسن عرفاتی سرپرست این شبکه دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این جلسه مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این بنیاد، گفت: در مرکز تخصصی مهدویت تاکنون 400 فارغ التحصیل داشته ایم که می شود از آنها به عنوان کارشناسان مهدویت در برنامه های مختلف شبکه قرآن و معارف سیما استفاده کرد.

وی اظهار کرد: 35 عنوان کتاب برای رده های سنی مختلف و اساتید حوزه و دانشگاه در زمینه پاسخ به شبهات و ... در بخش انتشارات این بنیاد ارائه گردیده است که از این شبکه می خواهیم در معرفی این آثار ما را یاری کنند.

در ادامه این جلسه محسن عرفاتی سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما با بیان اینکه یکی از رویکردهای مهم برنامه سازی این شبکه در سال 1398 مهدویت می باشد، گفت: بحث امام زمان (عج) نباید منحصر به نیمه شعبان باشد و در تلاش هستیم که برنامه هایی با محوریت مهدویت در طول سال به روی آنتن ببریم.

عرفاتی اظهار داشت: این شبکه آمادگی کامل دارد که درباره بیان دیدگاه بزرگان و اندیشمندان مطرح جهان درارتباط با امام زمان (عج) و وظایف منتظران و همچنین معرفی علمای ربانی برنامه هایی مانند سعادتمندان تولید کند که امیدواریم با مشارکت این بنیاد به زودی شاهد این اتفاق باشیم.

پیشنهاد برگزاری مسابقات مختلف با موضوع مهدویت و جشن های خیابانی نیمه شعبان از سوی مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) با همکاری رسانه ای شبکه قرآن و معارف سیما مطرح شد که با موافقت سرپرست این شبکه همراه بود و مقرر گردید به زودی این مسابقات برگزار شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-19 11:04:23