تاریخ انتشار: چهارشنبه 4 مرداد 1402
تعداد بازدید: 264

پخش جمع خوانی قرآنی نوجوانان ویژه محرم

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما "جمع خوانی قرآنی نوجوانان" یکی از تولیدات فاخر و ارزشمند این شبکه است که با حضور گروه سنی نوجوان، به تصویر کشیده شده است.

روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، اعلام کرد: 
با عنایت به منویات مقام‌ معظم رهبری در خصوص تمرکز و توجه ویژه به قشر کودک و نوجوان، و در راستای سیاست های کلی نظام در سند راهبردی گام دوم انقلاب، گروه کودک وخانواده شبکه قران و معارف سیما، ضمن تشکیل کارگروه ویژه مناسبت ها، اقدام به تولید بسته های متنوع رسانه ای آیینی، برای مخاطب کودک و نوجوان کرده است.

در همین راستا "جمع خوانی قرآنی نوجوانان" یکی از تولیدات فاخر و ارزشمند این شبکه است که با حضور گروه سنی نوجوان، به تصویر کشیده شده است. در این برنامه، نوجوانان هم بعنوان اجراکنندگان بخش‌های برنامه بصورت گروهی و هم به عنوان شرکت کنندگان در مراسم عزاداری حضرت ابا عبدالله (ع) ایفای نقش می‌کنند. تلاوت جمعی آیاتی از قرآن کریم طلیعه این برنامه است و در ادامه، همخوانی اشعار آیینی در رسای سید و سالار شهیدان و یاران باوفای ایشان، بخش‌ دیگری از این مراسم سوگواری می باشد.

ویژه برنامه جمع خوانی قرآنی نوجوانان،کاری از گروه کودک و خانواده وبه تهیه کنندگی محمدحسین بزرگیان، در ایام محرم از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-30 02:38:52