تاریخ انتشار: چهارشنبه 4 مرداد 1402
تعداد بازدید: 2477

یا کاشف الکرب به صورت زنده هر شب از کربلای معلی

همزمان با ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام ، شبکه قرآن و معارف سیما در رویکردی متفاوت و با هدف تآمین سلیقه بینندگان ارزشمند خود، با ایجاد قالب های نوین در برنامه ها، ویژه برنامه "یا کاشف الکرب" را با محوریت به تصویر کشیدن حال و هوای کربلای معلی تقدیم بینندگان خود می کند.


برنامه یا کاشف الکرب طی ماه های گذشته پنجشنبه شب ها از حوالی  ساعت 23:15 به روی آنتن می رفت،  اما همزمان با آغازماه محرم بطور خاص و بصورت مستقیم هر شب  تا 16 ماه محرم از کربلای معلی، قابهای شورانگیزی از حرمین شریفین حضرت ابا عبدالله  و حضرت ابالفضل العباس علیهما سلام، را به تصویر می کشد. 
این برنامه ،همچنین طی ارتباط تلفنی با کارشناسان، خطیبان و میهمانان ویژه ای همچون محققان، پژوهشگران، شعرا و ...فضای تحلیلی و حلقه اتصال موثرتری با جامعه ی مخاطب فراهم می کند. 
از دیگر بخش های این برنامه، پخش گزیده هایی از سخنرانی و خطبه های اساتید برجسته است، همچنین گفتگو با زائران و مسافران بارگاه ملکوتی حضرت سید الشهدا علیه السلام، پل ارتباطی شورانگیزی میان بینندگان دلداده این آستان با این خطه از بهشت فراهم نموده است. 
اجرای این برنامه بعهده علی جباری است و بینندگان این برنامه می توانند با ارسال پیامک به سامانه پیامکی این برنامه به شماره 09999803535 در پویش " من به اباعبدالله مدیونم، چون......" شرکت نمایند.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-30 21:01:33