تاریخ انتشار: پنج شنبه 30 شهریور 1402
تعداد بازدید: 384

ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما مستند، برنامه‌های گفتگو محور با رویکرد روایت تاریخ جنگ و پاسخ به شبهات، نماهنگ‌های دفاع مقدس و انیمیشن از جمله ویژه برنامه‌های شبکه‌ قرآن و معارف سیما است که روی آنتن می‌رود.

ویژه برنامه زنده «شب‌های پر ستاره» به مناسبت هفته دفاع مقدس با روایتگری حاج حسین یکتا و مرور خاطرات دفاع مقدس از گلزار شهدای اصفهان از پنج شنبه سی‌ام شهریور تا یکشنبه دوم مهرماه هر شب ساعت 20:45 روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.
ویژه برنامه «کلمه طیبه» در ۷ قسمت ۱۵ دقیقه ای از روز شنبه ۱ مهر ساعت ۱۱ پخش خواهد شد.
شبکه قرآن و معارف سیما با هماهنگی معاونت عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به سراغ پیشکسوتان دینی و قرآنی ارتش رفته و پرسش هایی در خصوص جایگاه ارتش ایران اسلامی، قبل و بعد از انقلاب اسلامی را مطرح می نماید که پاسخ های این سوالات محتوای اصلی برنامه را تشکیل می‌دهد.
سری اول این مجموعه، شامل گفتگو با ۷ نفر از امرای ارتش، به نام های امیر دربندی از نیروی زمینی، جانباز سرافراز ایران نژاد از نیروی دریایی سیرجان، استاد سلیمی از نیروی هوایی، امیر ماهینی و امیر باباجانی از نیروی هوایی، امیر جعفری و امیر پولادی از نیروی زمینی، می‌باشد.
انیمیشن «سلام ابراهیم» به مناسبت ایام هفته دفاع مقدس حوالی ساعت 15:30، از آنتن شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود. این انیمیشن با محوریت وقایع و اتفاقاتی که در مناطق جنگی برای شهید ابراهیم هادی، رخ داده است، با قالب داستانی، بیننده کودک و نوجوان را مخاطب قرار می‌دهد.
مستندهای تلویزیونی با موضوع و محوریت زندگی و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس روزهای فرد و جمعه حوالی ساعت ۲۳ در ایام هفته دفاع مقدس از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-05-07 03:01:37