تاریخ انتشار: شنبه 9 دی 1402
تعداد بازدید: 91

بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در شبکه قرآن و معارف سیما

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن ومعارف سیما، در آستانه شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی شبکه قرآن ومعارف سیما با پخش برنامه و مستندهای مختلف یاد این سردار سرافراز اسلام را گرامی خواهد داشت.

مستند «خورشید روز سیزدهم» روز یکشنبه، 10 دی ساعت 14 و بازپخش آن ساعت 24 از شبکه قرآن ومعارف سیما پخش می شود.
این مستند با موضوع تشییع و بدرقه با شکوه پیکر پاک حاج قاسم سلیمانی و یارانش به کارگردانی «مصطفی شریفی» در خانه مستند انقلاب اسلامی تهیه شده و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.
روز دوشنبه، 11 دی ماه ساعت 14 نیز یکی از سخنرانی های شهید حاج قاسم سلیمانی با موضوع «شرط شهید شدن» بر روی آنتن شبکه قرآن ومعارف سیما می رود.
همچنین مستند «میراث سلیمانی» ساعت 18:50 و مستند «خنده تلخ» ساعت 22:30 روز سه شنبه 12 دی ماه برای علاقمندان پخش می شود.
روز چهارشنبه همزمان با روز شهادت حاج قاسم سلیمانی مستند «72 ساعت» با روایتی از سه روز پایانی زندگی سردار دلها، ساعت 14 مهمان خانه بینندگان خواهد بود.
مستند «کارت دعوت» هم با پخش تصاویری از حضور خانواده همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی در محل شهادت ایشان در ساعت 9:30 روز پنجشنبه بر روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.
همچنین مستند دو قسمتی «رفیق شفیع» نیز روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 14 از شبکه قرآن ومعارف سیما پخش می شود. 
 مستند «رفیق شفیع» به تهیه‌کنندگی «علیرضا رستگاران» روایت «نصرالله جهانشاهی» راننده سردار سلیمانی از سال‌ها معاشرت با حاج قاسم است. 
در همین راستا، شبکه قرآن و معارف سیما با تدارک ویژه برنامه ای از روز یکشنبه تا روز پنجشنبه ساعت 13:20 با پخش تصاویری زنده از حال و هوای حضور مردم انقلابی در مزار مطهر سردار سلیمانی در کرمان مهمان خانه بینندگان خواهد بود.
این ویژه برنامه همچنین از روز یکشنبه تا سه شنبه ساعت 22:00 نیز به صورت زنده پخش می شود.
محافل قرآنی «شهید القدس» نیز در ایام هفته ساعت 19:15 از شهرهای مختلف از جمله کرمان، جمکران و ... از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.
گروه کودک و خانواده شبکه قرآن ومعارف سیما هم با پخش چندین برنامه مختلف یاد سردار دلها را زنده نگاه خواهد داشت.
مستند سفرقند به تهیه کنندگی «امین سلمان زاده» و کارگردانی «علی صالحی» روز چهارشنبه 13 دی ماه ساعت 21 بر روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.
سفرقند روایت نوجوانان مستندسازی است که با راهنمایی و کمک مربی روحانی خود، حجت الاسلام سیدامیرحسین موسوی، در پی پاسخ به سوالات و شبهات و پیشامدهای خود سفر کرده و سفرشان را روایت می کنند.
انیمیشن «چهل شاهد» نیز که راوی زندگی نامه شهید حاج قاسم سلیمانی از کودکی تا زمان شهادت وی است، روزهای سه شنبه و چهارشنبه 12 و 13 دی ماه ساعت 10 صبح از شبکه قرآن ومعارف سیما پخش می شود.
برنامه «منم بچه مسلمان» نیز با موضوع «قهرمان کیست؟» تصویری از زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی را برای کودکان و نوجوانان ترسیم خواهد کرد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-28 13:45:02