تاریخ انتشار: چهارشنبه 1 خرداد 1398
تعداد بازدید: 254

حضور پر شور مردم در جنگ شبانگاهی «عطر رمضان»

در شام ولادت امام حسن مجتبی (ع)، جنگ شبانگاهی «عطر رمضان» با حضور بی شمار مردم شهرری به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما رفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، جنگ شبانگاهی «عطر رمضان» که شب های ماه مبارک رمضان از امامزاده ابوالحسن (ع) به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود، شب گذشته و در شام ولادت امام حسن مجتبی (ع) با شور و حال متفاوت و حضور پرشور مردم شهرری همراه بود.

این برنامه میزبان خادمین قرآن و چهره‌های برتر و ممتاز قرآن کشور است.

امامزاده جای سوزن انداختن نبود، بسیاری از مردم تنها پس از گذشت چند دقیقه از صرف افطار آمده بودند و برخی هم افطارشان را در همان جا باز کردند خلاصه در نیمه رمضان ۹۸، حضور پر شور مردم نشان می دهد به راستی که عشق به اهل بیت (ع) و توجه به کریم اهل بیت (ع) در هر شرایطی از ذهن شیعیان این مرز و بوم نخواهد رفت.

مرتضی طاهری مداح اهل بیت (ع) در اشعار خود از غریبی، کرامت و عشق به امام حسن مجتبی (ع) خواند و فضایی از غم و شادی توأمان را ایجاد کرد.

در بخشی دیگر از «عطر رمضان» محمد مسلمی مجری و تهیه کننده محبوب و دوست داشتنی برنامه عموهای فیتیله ای ها حضور پیدا کرد و خاطرات خود و پدر را از خادمی مساجد و امامزادگان برای مردم بازگو کرد.

نورافشانی و ایجاد فضایی شاد و مفرح از بخش های پایانی این برنامه بود که با مولودی خوانی مادحین اهل بیت (ع) همراه بود.

جنگ شبانگاهی «عطر رمضان» با تهیه کنندگی و اجرای مهدی آقابیگی در ایام ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت 22 به صورت زنده از امامزاده ابوالحسن (ع) شهرری تقدیم مخاطبان شبکه قرآن و معارف سیما می شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-24 07:02:12