تاریخ انتشار: جمعه 3 خرداد 1398
تعداد بازدید: 132

انتخاب واژه برای مجری باید متناسب با علم و ادب باشد

جنگ شبانگاهی «عطر رمضان»؛ شب گذشته و در هفدهمین شب ماه مبارک رمضان با حضور عباس سلیمی به روی آنتن تلویزیون رفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، جنگ شبانگاهی «عطر رمضان» شب‌های ماه مبارک رمضان با حضور خادمین قرآن و چهره‌های برتر و ممتاز قرآن کشور از امامزاده ابوالحسن (ع) به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

این برنامه میزبان خادمین قرآن و چهره‌های برتر و ممتاز قرآن کشور است.

مراسم‌ با قرائت آیاتی از کلام الله مجید با صدای استاد جعفر فردی  آغاز شد که با استقبال حاضرین در این برنامه همراه بود.

در بخش بعدی «عطر رمضان»، استاد عباس سلیمی پیشکسوت قرآنی و معاون فرهنگی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) گفتگویی را با مهدی آقابیگی مجری این برنامه داشتند.

سلیمی پیرامون اولین جرقه‌های برنامه‌های معارفی در تلویزیون گفت: در ماه‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی هیچ جایی برای افراد انقلابی وجود نداشت، اصلا چنین باوری که قرآن و معارف اسلامی هم می تواند به عنوان یک برنامه مطرح شود، نبود اما با پیگیری‌هایی که برخی از تهیه کنندگان داشتند اولین برنامه های قرآنی بعد از رادیو روی آنتن سیما هم رفت.

وی ادامه داد: این موضوع نشان می دهد ما از طریق رسانه‌ای که امام خمینی (ره) آن را دانشگاه نامیدند می‌توانیم برنامه‌هایی با موضوع سبک زندگی توحیدی، اسلامی و قرآنی را به مردم عزیزمان ارائه کنیم.

سلیمی در خصوص مجریان برنامه‌های رادیو و تلویزیون عنوان کرد: مجری یک برنامه باید از یک شخصیت خوبی برخوردار باشد که حرمت مردم را مراعات کند و تک تک واژه هایی که انتخاب می کند مبتنی بر علم و ادب باشد.

در بخش دیگر و انتهایی این برنامه، گروه هم‌نوایی مشکات به اجرا پرداختند و سپس با مداحی ابوالفضل مشکینی، مداح اهل بیت (ع) مجلس به پایان رسید.

جنگ شبانگاهی «عطر رمضان» با تهیه کنندگی و اجرای مهدی آقابیگی در ایام ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت ۲۲ به صورت زنده از امامزاده ابوالحسن (ع) شهرری تقدیم مخاطبان شبکه قرآن و معارف سیما می شود.‌

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-26 03:54:13