تاریخ انتشار: جمعه 3 خرداد 1398
تعداد بازدید: 1136

خلبانی که در حین پرواز روایتگری می‌کند

شب گذشته برنامه لحظات افطار «ماه بهشت» شبکه قرآن و معارف سیما، میزبان کاپیتان مرتضی کمالی بود.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، ویژه برنامه «ماه بهشت» که در لحظات ناب افطار در ماه مبارک رمضان مهمان سفره های مخاطبان قرآنی تلویزیون می باشد، شب گذشته میزبان کاپیتان مرتضی کمالی بود.

کاپیتان کمالی گفتگوی خود با سید وحید مرتضوی مجری «ماه بهشت» را اینطور شروع کرد: صحنه هایی که من در آسمان می بینم فقط زیبایی است و از سال ۷۷ خلبانی را به صورت حرفه ای آغاز کردم.

وی در ادامه گفت: بعد از مدتی که پرواز انجام می‌دادم، یک ایده ای در ذهن من ایجاد شد و آن را عملی کردم که قرار شد اتفاقات و مناسبت های روز را در زمان پرواز اعلام کنم و حدیث و روایتی را بخوانم.

کمالی عنوان کرد: با توجه به اینکه بیشتر در مسیر تهران و مشهد هستم حتی صلوات خاصه امام رضا (ع) را در پایان پرواز پخش می‌کردم که رییس فرودگاه مشهد باخبر شد و از کار من تشکر کرد و به بقیه شرکت های پرواز نامه زد تا این کار را انجام دهند. البته ناگفته نماند اطلاعات پرواز مثل سرعت، هواشناسی و... را هم به مسافران اعلام می‌کنم.

 کمالی در انتها اشاره‌ای به خاطره ای از پرواز شیراز کرد و گفت: یک بار پروازی از شیراز به سمت مشهد داشتیم شرایط جوی خوب نبود و مسافران بیشتر دختران و پسران نوجوانان بودند. به خاطر این شرایط اعلام کردم من می خواهم  سوالی را مطرح کنم و کسی جواب بدهد به او جایزه می‌دهم و من تصمیم گرفتم جایزه صد هزار تومانی را به برنده بدهم. اما نکته جالب این بود وقتی هواپیما نشست مسئول این گروه به من یک کارت هدیه صدهزار تومانی هدیه داد و این برایم جالب بود که من هم قرار بود همین مقدار هدیه بدهم.

«ماه بهشت» با تهیه کنندگی و اجرای سید وحید مرتضوی کاری نو از شبکه قرآن و معارف سیما است که در ایام ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت ۱۹ به صورت زنده به روی آنتن این شبکه می‌‌رود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-20 15:22:59