تاریخ انتشار: سه شنبه 7 خرداد 1398
تعداد بازدید: 221

استقبال جوانان از مراسم شب های قدر بی نظیر است

شب گذشته و در شام شهادت حضرت علی (ع)، جنگ شبانگاهی «عطر رمضان» با حضور مهمانان ویژه و خیل عظیم مردم شهرری به روی آنتن تلویزیون رفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، جنگ شبانگاهی «عطر رمضان» شب‌های ماه مبارک رمضان با حضور خادمین قرآن و چهره‌های برتر و ممتاز قرآن کشور از امامزاده ابوالحسن (ع) به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

در بخش ابتدایی حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی ابراهیمی امام جمعه موقت شهرری پیرامون شب های قدر صحبت کرد.

امام جمعه موقت شهرری گفت: شب قدر همان شبی است که در تمام سال شبی به خوبی و فضیلت آن نمی‌رسد و عمل در آن بهتر است از عمل در هزار ماه و در آن شب تقدیر امور سال مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: در کشور برنامه های مختلفی برای شب های قدر تدارک دیده می شود و امامزاده ابوالحسن یکی از مکان هایی است که در شب های قدر میزبان شب زنده داران است.

ابراهیمی با اشاره به حضور جوانان در مراسم های شب قدر گفت: جوانان با ظاهرهای متفاوت در این مراسم حضور پیدا می کنند و این یک اتفاق بسیار خوبی است.

پایان بخش برنامه عطر رمضان اجرای گروه تواشیح نورالساجدین بود.

جنگ شبانگاهی «عطر رمضان» با تهیه کنندگی و اجرای مهدی آقابیگی در ایام ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت ۲۲ به صورت زنده از امامزاده ابوالحسن (ع) شهرری تقدیم مخاطبان شبکه قرآن و معارف سیما می شود.‌

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-24 07:26:50