تاریخ انتشار: سه شنبه 7 خرداد 1398
تعداد بازدید: 181

«قرار قرآنیان»؛ قراری از جنس قرآنیان در حمایت از فلسطین

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، ویژه برنامه زنده «قرار قرآنیان» به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه «قرار قرآنیان» را از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه دهم خرداد به صورت زنده از محل جایگاه این شبکه در مسیر راهپیمایی به روی آنتن خواهد برد.

بر اساس این گزارش، پوشش زنده تصویری راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس امسال از جایگاه شبکه قرآن و معارف سیما در مسیر راهپیمایی تهران (خیابان آزادی تقاطع چهاراه ولی عصر (عج)) و همچنین دیگر شهرستانهای سراسر کشور از مهمترین بخشهای در نظر گرفته شده در ویژه برنامه «قرار قرآنیان» می‌باشد.

گفتگو با مسئولین فرهنگی و قرآنی کشور، اساتید، قاریان بین المللی، پیشکسوتان و کارشناسان قرآنی و معارفی، اجرای گروه های همخوانی و نیز پخش گزارشهای مردمی از دیگر بخشهایی است که تقدیم علاقه‌مندان خواهد شد.

روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما از تمامی قرآن دوستان و جامعه قرآنی کشور دعوت می کند تا با حضور پرشور خود در جایگاه این شبکه (خیابان ولیعصر(عج) و خیابان انقلاب) در مسیر راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس، از آرمان‌های فلسطین اشغالی حمایت کنند.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-24 09:56:22