تاریخ انتشار: چهارشنبه 8 خرداد 1398
تعداد بازدید: 146

روایت نمایندگانی که حافظ قرآن کریم هستند

شب گذشته و در بیست و دومین شب از ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه لحظات افطار «ماه بهشت» میزبان حجت السلام طباطبایی نژاد و علی بختیار از حافظان قرآن کریم و نمایندگان مجلس بود

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، ویژه برنامه «ماه بهشت» که در لحظات ناب افطار در ماه مبارک رمضان مهمان سفره های مخاطبان قرآنی تلویزیون می باشد، در بیست و دومین شب ماه مبارک رمضان و همزمان با روز مجلس شورای اسلامی میزبان حجت السلام طباطبایی نژاد و علی بختیار از حافظان قرآن کریم و نمایندگان مجلس بود.

حجت السلام طباطبایی نژاد گفت: از سال ۷۵ مشغول تحصیل دروس حوزوی شدم و همزمان به حفظ قرآن هم پرداختم.

وی ادامه داد: این روزها مجموعه‌های قرآنی به صورت تخصصی فعالیت می کنند و شرایط خوبی را برای حافظان قرآن در نظر قرار گرفته است و رویکرد جامعه برای قرآن بیشتر از گذشته است .

وی درباره تشکیل فراکسیون قرآن و عترت عنوان کرد: خوشبختانه در مجلس فراکسیون قرآن و عترت تشکیل شده است‌ و فعالیت هایی در این زمینه انجام می شود.

بختیار دیگر نماینده مجلس عنوان کرد: لطف خداوند بود که در یک خانواده قرآنی به دنیا آمدم و در این مسیر قرار گرفته ام.

وی ادامه داد: سال اول دبیرستان از سوره آل عمران حفظ قرآن را شروع کردم و در دوره دانشگاه هم این مسیر را ادامه دادم. حتی اکنون که نماینده مجلس هستم در مهد قرآن فعالیت دارم.

نماینده مجلس درباره قرائت قرآن درمجلس عنوان کرد: بیشتر قاریان قرآنی سازمان تبلیغات قرائت می‌کنند اما در ماه مبارک رمضان جلسه قرآنی برگزار می‌شود و یک جز قرآن می خوانیم.

«ماه بهشت» با تهیه کنندگی و اجرای سید وحید مرتضوی کاری نو از شبکه قرآن و معارف سیما است که در ایام ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت ۱۹ به صورت زنده به روی آنتن این شبکه می‌‌رود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-25 12:44:21