تاریخ انتشار: پنج شنبه 9 خرداد 1398
تعداد بازدید: 291

مکانیکی که در تعمیرگاه خود نماز جماعت بر پا می‌کند

شب گذشته و در بیست و سومین شب از ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه لحظات افطار «ماه بهشت» میزبان سعید نبی زاده بود

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، ویژه برنامه «ماه بهشت» که در لحظات ناب افطار در ماه مبارک رمضان مهمان سفره های مخاطبان قرآنی تلویزیون می باشد، در بیست و سومین شب ماه مبارک رمضان میزبان حسین نبی زاده مکانیکی از استان مشهد بود.

نبی زاده درباره برپایی نماز جماعت در محل کار خود گفت: تعمیرگاه و مکانیکی ما از سال ۶۴ به دست پدر بود تا اینکه پدرم سال ۸۸ به خاطر ایست قلبی فوت کردند.

وی افزود: من آن روزها دانشجو مکانیک بودم اما یک شبه از دانشجو مکانیک به اوستا مکانیک تبدیل شدم و به مرور کار یاد گرفتم.

نبی زاده عنوان کرد: از روزهایی که شروع به کار کردم صدای اذان نمی‌آمد و مسجد به ما نزدیک نبود ناراحت بودم.

وی ادامه داد: تصمیم گرفتیم دستگاه اذان گو نصب کنیم و صدای اذان را داشتیم و همه نسبت به این موضوع استقبال کردند.هر کسی رد می‌شد دنبال مسجد بود و می خواست نماز خود را بخواند و ما در ساعت نماز ماشین ها را بیرون تعمیرگاه می‌گذاشتیم و فرش پهن می‌کردیم و همان جا را برای نماز خواندن فراهم می‌کردیم و نماز جماعت می‌خواندیم.حتی یک امام جماعت هم به ما اضافه شد .دو سال به همین شکل ادامه دادیم .

نبی زاده عنوان کرد : بعد از دوسال با کمک برادرم انتهای تعمیرگاه محلی را برای نماز جماعت فراهم کردیم و آنجا نماز می‌خواندیم که در این مدت مشتریان استقبال خوبی داشتند.

«ماه بهشت» با تهیه کنندگی و اجرای سید وحید مرتضوی کاری نو از شبکه قرآن و معارف سیما است که در ایام ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت ۱۹ به صورت زنده به روی آنتن این شبکه می‌‌رود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-25 23:12:46