تاریخ انتشار: پنج شنبه 9 خرداد 1398
تعداد بازدید: 255

بزرگداشت مرحوم کافی در برنامه «عطر رمضان»

شب گذشته جنگ شبانگاهی «عطر رمضان» با حضور مهمانان ویژه و خیل عظیم مردم شهرری به روی آنتن تلویزیون رفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، جنگ شبانگاهی «عطر رمضان» شب‌های ماه مبارک رمضان با حضور خادمین قرآن و چهره‌های برتر و ممتاز قرآن کشور از امامزاده ابوالحسن (ع) به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

در بخش ابتدایی برنامه عطر رمضان میزبان خادمان مهدیه تهران  بود.

در ادامه مجری به بهانه بزرگداشت چهل ویکمین سال مرحوم شیخ کافی با حسن کافی رییس هیئت امنای مهدیه تهران گفتگو کرد.

کافی گفت: سال ۴۲ برادرم مرحوم آیت الله کافی از مشهد به تهران آمدند وخواندن دعای ندبه را با دو اتاق شروع کردند به مرور خانه دیگری خریداری شد اما نمی توانست میزبان مردم باشند.

وی ادامه داد: در این مسیر فعالیت های مختلفی انجام شد و پیگیر محل بزرگ بودیم تا اینکه خانه ای به مساحت هزار متر همان مکان فعلی مهدیه تهران پیشنهاد شد و سال ۴۷ حدود ۶۰۰ هزار تومان خریداری کردیم و محل را برای خواندن دعای ندبه فراهم شد.

کافی عنوان کرد: در این مدت مهدیه تهران در بخش های مختلف فعالیت داشته است و کارهای بسیار خوبی انجام شده است.

در بخش دیگر از برنامه عطر رمضان، حجت السلام عرفاتی سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما با حضور در این مراسم، از خادمان و رییس هیئت امنای مهدیه تهران تقدیر کرد.

حاج محسن طاهری و استاد ولی الله کلامی زنجانی مداح و شاعر اهل بیت (ع) نیز در این مراسم حضور داشتند و به اجرای مداحی و شعرخوانی پرداختند.

جنگ شبانگاهی «عطر رمضان» با تهیه کنندگی و اجرای مهدی آقابیگی در ایام ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت ۲۲ به صورت زنده از امامزاده ابوالحسن (ع) شهرری تقدیم مخاطبان شبکه قرآن و معارف سیما می شود.‌

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-26 11:40:10