تاریخ انتشار: شنبه 11 خرداد 1398
تعداد بازدید: 205

روایت زندگی پیر غلام اهل بیت (ع) در «ماه بهشت»

شب گذشته و در بیست و پنجمین شب از ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه لحظات افطار «ماه بهشت» میزبان عباسعلی حبیبی پیر غلام اهل بیت(ع) بود.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، ویژه برنامه «ماه بهشت» که در لحظات ناب افطار در ماه مبارک رمضان مهمان سفره های مخاطبان قرآنی تلویزیون می باشد، در بیست و پنجمین شب ماه مبارک رمضان میزبان عباسعلی حبیبی پیر غلام اهل بیت(ع) بود.

حبیبی پیر غلام اهل بیت(ع) درباره آشنایی خود با شیخ محمد حسین زاهد گفت: من از ۸ سالگی به مسجد محله می رفتم که با ایشان آشنا شدم و در طول این مدت اذان و اقامه نماز هم انجام می دادم.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان مراسم شب زنده داری ها برگزار می شد و به مرور جلسات هیئت انصار الحسین در این مسجد آغاز شد.

حبیبی عنوان کرد: شاگردها کنار شیخ محمد حسین زاهد درس عربی آموزش می دیدند، حتی ایشان پیگیر نماز خواندن بچه ها بود.

وی ادامه داد: همیشه شوق دیدار شیخ زاهد را داشتم و همان جلسه اول جذب ایشان شدم. در جلساتی که برگزار می کردند من مداحی را آغاز می کردم اما شیخ زاهد به من گفتن داداش می تونم بهت بگم دیگه نخونی منم جرات نکردم بپرسم چرا..

حبیبی درباره بیدار شدن در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: در کوچه و خیابان افرادی با چراغ می چرخیدن و مردم را برای سحر بیدار می کردند و برای زمان اذان بیشتر خانه ها اذان می گفتند؛ حال و هوای متفاوتی بود.

«ماه بهشت» با تهیه کنندگی و اجرای سید وحید مرتضوی کاری نو از شبکه قرآن و معارف سیما است که در ایام ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت ۱۹ به صورت زنده به روی آنتن این شبکه می‌‌رود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-20 08:39:01