تاریخ انتشار: پنج شنبه 16 خرداد 1398
تعداد بازدید: 145

انقلاب ما مدیون قیام ۱۵ خرداد است

همزمان با سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد، ویژه برنامه "پیشوایان انقلاب" به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما رفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، شب گذشته چهارشنبه پانزدهم خردادماه و همزمان با سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد، ویژه برنامه "پیشوایان انقلاب" از امامزاده جعفر (ع) شهرستان پیشوا به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما رفت.

حجت السلام والمسلمین روح الله باقری امام جمعه شهرستان پیشوا با حضور در این برنامه نگاهی به قیام خونین مردم پیشوا داشت و گفت: موضوع ۱۵ خرداد بسیار تاثیر گذار، ارزشی و تاریخی است.

وی ادامه داد: بعد از اینکه خبر دستگیری امام خمینی (ره) به ورامین رسید، مردم متدین پیشوا اعتراض خود را اعلام کردند و آن اتفاق بی‌نظیر رقم خورد.

باقری عنوان کرد: به نظرمن انقلاب ما مدیون ۱۵ خرداد است و آن روز مدیون مردم است و اگر ما ۱۵ خرداد داریم، می‌شود گفت که مردم عزیز ورامین و شهرستان پیشوا آن را خلق کرده‌اند.

امام جمعه پیشوا توضیح داد: اگر موفقیتی حاصل شده، بخش عمده آن مدیون خون شهدا است. قبل از انقلاب در پیشوا مقدس شهدای بسیاری جان خود را تقدیم این انقلاب کردند و در طول دفاع مقدس هم شهدای بسیاری تقدیم ولایت شدند.

"پیشوایان انقلاب" با تهیه‌کنندگی و اجرای مهدی آقابیگی کاری نو از شبکه قرآن و معارف سیما می‌باشد که به مناسبت قیام خونین ۱۵ خرداد مردم پیشوا، از ۱۵ خرداد به مدت ۳ شب از ساعت ۲۲ به صورت زنده به روی آنتن این شبکه می‌رود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-25 18:08:26