تاریخ انتشار: پنج شنبه 16 خرداد 1398
تعداد بازدید: 342

میزبانی «ماه بهشت» از مجری، شاعر و خواننده آئینی و معارفی

ویژه برنامه "ماه بهشت" که شب گذشته (چهارشنبه ۱۵ خرداد) به مناسبت عید سعید فطر به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما رفت، میزبان سید کمال هاشم زاده مجری و حسین حقیقی خواننده بود.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، ویژه برنامه «ماه بهشت» که شب گذشته ۱۵ خرداد به مناسبت عید سعید فطر به روی آنتن تلویزیون رفت، میزبان حسین حقیقی خواننده آئینی و سید کمال هاشم زاده شاعر و مجری برنامه های رسانه ملی بود.

 حسین حقیقی خواننده آیینی در بخش ابتدایی این برنامه گفت: از سال ۹۰ چند کار در حوزه آیینی کار کردم که مورد استقبال قرار گرفته است.

وی ادامه داد: خوانندگی آیینی با مداحی متفاوت است و خواننده مثل یک مداح سی شب دعا، مناجات، روضه و مداحی نمی‌کند و این تفاوت را نشان می‌دهد.

حقیقی عنوان کرد: به طور مثال سامی یوسف در ماه مبارک رمضان کنسرت برگزار می‌کند و بدون اینکه ساز به کار ببرد، همگی از اجرا و خوانندگی او لذت می برند.

سید کمال هاشم زاده شاعر آئینی و مجری برنامه‌های مختلف تلویزیون مهمان دیگر ماه بهشت بود و پیرامون اجرا گفت: حدود ۸ سال پیش کار در برنامه‌های مختلف شبکه قرآن شروع کردم و برنامه امروز خلوت انس به خاطر تجربه این سال ها است.

وی ضمن درباره پخش ویژه برنامه لحظات افطار شبکه قرآن و معارف سیما، عنوان کرد: برنامه "ماه بهشت" نسبت به ویژه برنامه این لحظات در سال‌های قبل که با عناوین مختلف همچون ضیافت پخش شد، متفاوت‌تر و پخته‌تر بود که این حاصل تجربه‌های قبل سید وحید مرتضوی است.

«ماه بهشت» با تهیه کنندگی و اجرای سید وحید مرتضوی کاری نو از شبکه قرآن و معارف سیما است که در ایام ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت ۱۹ به صورت زنده به روی آنتن این شبکه می‌‌رود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-19 21:09:50