تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 خرداد 1398
تعداد بازدید: 198

رشد چشمگیر مخاطبان رمضانی شبکه قرآن نسبت به سال گذشته

بر اساس تازه ترین نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما، مخاطبان برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما در ماه مبارک رمضان نسبت به سال گذشته از رشد چشمگیری برخوردار بوده است.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، در تازه ترین نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما، میزان علاقمندان به جمع خوانی قرآن با تلویزیون و سخنرانی‌های مذهبی در مقایسه با رمضان سال گذشته حدود هشت درصد افزایش یافته است که در این میان شبکه قرآن و معارف سیما با اختصاص 3 باکس ترتیل خوانی در اوقات مختلف روز و همچنین 8 باکس سخنرانی علما و چهره های شناخته شده بیشترین سهم را در این افزایش مخاطب داشته است.

ویژه برنامه زنده و سحرگاهی شبکه قرآن و معارف سیما با عنوان «خلوت انس»، در این نظرسنجی بعد از شبکه های یک و سه در جایگاه سوم بهترین ویژه برنامه‌های سحری قرار گرفته و توانسته در کنار رقبای خود بیشترین مخاطب را جذب کند.

همچنین در تازه ترین نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما نیز برنامه قدیمی و پرمخاطب «یادخدا» توانسته در کنار دیگر برنامه های معارفی تلویزیون بیشترین مخاطبان را پای تلویزیون بنشاند.

در بخش پربیننده ترین ویژه برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما نیز ویژه برنامه زنده «ماه بهشت» که در لحظات افطار به روی آنتن این شبکه می رفت، مورد استقبال بیشمار مخاطبان قرار گرفته و بر اساس نظرسنجی مردمی پایگاه اطلاع رسانی این برنامه به عنوان بهترین برنامه رمضانی انتخاب شد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-18 18:14:23