تاریخ انتشار: شنبه 25 خرداد 1398
تعداد بازدید: 221

حکم جدید دکتر عرفاتی در طرح جامع تابستانی سیما

دکتر مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی در حکمی حجت الاسلام محسن عرفاتی را به سمت "رئیس ستاد موضوعات مشارکت در طرح‌های انس با قرآن کریم و فعالیت های تبلیغی طلاب" طرح جامع تابستانی سیما منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، انتخاب و دعوت از اشخاص حقیقی و حقوقی براي تشکیل دبیرخانه تخصصی؛ پیشنهاد و معرفی یک نفر به عنوان دبیر ستاد براي پیگیري امور دبیرخانه اي و هماهنگی امور، به معاون سیما و تشکیل جلسات متمرکز براي تشریح و منقح شدن محورهاي مرتبط با موضوع از اهم فعالیت هايی است که در حکم معاون سیما به آن اشاره شده است.

همچنین انتخاب و معرفی اولویت هاي محوري و مهم در موضوع مذکور براي ایجاد همگرایی در فعالیت شبکه هاي معین؛ ارتباط و تعامل با شبکه هاي معین و ایجاد حلقه هاي ارتباطی براي تأمین، تولید و پخش آثار مرتبط در شبکه هاي همکار؛  استفاده از ظرفیت هم افزایی برون سازمانی با تعامل با ارگان ها، سازمان ها و نهادهاي مسئول و مرتبط با موضوع دبیرخانه وارائه گزارش ادواري در جلسات شوراي مدیران سیما و شوراي معاونین سازمان از دیگر وظایفی است که در این حکم به آن تاکید شده است.

لازم به ذکر است، در موضوع «استفاده از ظرفیت اعیاد و مناسبت هاي مذهبی» شبکه هاي یک، دو، پنج، سه و قرآن و معارف به عنوان شبکه هاي معین معرفی می شوند.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-05-02 01:03:12