تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 تیر 1398
تعداد بازدید: 191

عضو جدید حقوقدان شورای نگهبان در «رصد» شبکه قرآن و معارف سیما

محمد دهقان عضو جدید حقوقدان شورای نگهبان به برنامه رصد شبکه قرآن و معارف سیما می رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، به مناسبت سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان، «مجله اطلاع رسانی رصد» شبکه قرآن و معارف سیما امشب چهارشنبه 26 تیرماه میزبان محمد دهقان عضو جدید حقوقدان شورای نگهبان خواهد بود.

این اولین حضور دهقان بعد از به عضویت در آمدن در شورای نگهبان می باشد که پیرامون وظایف این شورای با مهدی صفری مجری مجله اطلاع رسانی رصد به گفتگو خواهد نشست.

محمد دهقان متولد سال 1341 در شهرستان طرقبه شاندیز و از اعضا و دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی است. او نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی بود. وی در انتخابات مجلس دهم نیز از همین حوزه انتخابیه به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

محمد دهقان نایب‌رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی و عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی است و تأسیس خبرگزاری دانشجو نیز یکی دیگر از فعالیت‌های وی در عرصه سیاسی و رسانه‌ای محسوب می‌شود.

«مجله اطلاع رسانی رصد» با تهیه کنندگی تورج پاک نیت کاری از گروه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما می باشد که شنبه تا چهارشنبه از 21 به صورت زنده به بررسی مسائل روز و فعالیت های فرهنگی و قرآنی کشور می پردازد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-19 05:44:52