تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 مرداد 1398
تعداد بازدید: 221

احیاگری و ترویج معارف قرآن و اهل بیت (ع)؛ رسالت شبکه قرآن و معارف سیما

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما به همراه تنی چند از مدیران برنامه‌ساز و نمایندگان شورای معارف سیما با آیت الله سعیدی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، آیت الله سعیدی تولیت آستان حضرت فاطمه معصومه (س) در دیدار  با مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به رسالت این شبکه گفت: ویژگی احیاگری و ترویج معارف قرآن و اهل بیت (ع) که در مرور زمان منزوی گشته، این شبکه را از دیگر شبکه ها متمایز کرده و این رسالت همواره بایستی توسط این مجموعه حفاظت گردد.

ایشان همچنین تولید برنامه های فاخر و موثر را در گرو نگاه کلان و گام‌های استوار دانستند و افزودند: برای رسیدن به این هدف بایستی اقدامات زیرساختی صورت گیرد.

آیت الله سعیدی در ادامه نیز با تاکید بر اهمیت دشمن شناسی و دانش افزایی عوامل شبکه قرآن و معارف تلویزیون، خودسازی و توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را از جمله راه های رسیدن به اهداف والای شبکه یعنی رساندن پیام اسلام ناب به امت ها و در نهایت غلبه بر دشمنان دانست.

در ابتدای این جلسه جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به هجمه رسانه ای دشمن علیه معارف اسلامی، بر ضرورت مصون سازی جامعه تاکید کرد.   

وی همچنین گسترش همکاری با آستان مقدس حضرت معصومه(س) و برنامه سازی جدید و فاخر با مشارکت این آستان را خواستار شد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-25 20:29:56