حدیث روز
امام صادق عليه السلام فرمود: خوش اخلاقی در بین مردم زینت اسلام است.

تاریخ انتشار خبر:

چهار شنبه 5 تیر 1398

تعداد بازدید:340

ویژه برنامه‌های شبکه قرآن سیما در سوگ رئیس مذهب تشیع

ویژه برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، همزمان با ایام شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت و رئیس مذهب شیعه، شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه‌هایی را به همین مناسبت به روی آنتن خواهد برد.

بر این اساس، ویژه برنامه "مکتب صادق (ع)" که مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) مدرسه فیضیه قم را به تصویر می‌کشد، روز شنبه ۸ تیرماه از ساعت ۱۰:۱۵ تا اذان ظهر به صورت زنده به روی آنتن می‌رود.

"تمنا" عنوان دیگر ویژه برنامه شبکه قرآن و معارف سیما در این ایام می باشد که در شب شهادت امام صادق (ع) در ساعت ۲۲ از امامزاده ابوالحسن (ع) شهرری به صورت زنده با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عالی و مرثیه‌سرایی مادحین اهل بیت (ع) پخش می‌شود.

همزمان با چهلمین روز از شهادت حجت الاسلام والمسلمین خرسند امام جمعه فقید کازرون و تقارن آن با ایام شهادت امام صادق(ع)، پخش زنده محفل انس با قرآن کریم از محل شهادت آن شهید بزرگوار در کازرون و نیز مستند سبک زندگی وی تحت عنوان "سعادتمندان"، از دیگر برنامه‌هایی است که روز پنج‌شنبه ۶ تیرماه به ترتیب در ساعت‌های ۱۸ و ۱۹ به روی آنتن می‌رود. ضمن آنکه مستند "تلاش مومنانه" با همین موضوع جهت پخش در روز جمعه ۷ تیر در نظر گرفته شده است.

پخش سخنرانی‌ آیت الله جوادی آملی در روزهای جمعه و شنبه (هفتم و هشتم خرداد) به ترتیب در ساعت‌های ۱۴:۳۰ و ۱۵:۳۰ و سخنرانی‌های حجج اسلام والمسلمین حسینی بوشهری و صدیقی از دیگر تدارکات شبکه قرآن و معارف سیما در این ایام می‌باشد.

بیانات مقام معظم رهبری در خصوص دوران امامت امام صادق (ع) در سال ۱۳۶۲ با عنوان "تاریخ شفاهی ایران" نیز از ساعت ۱۳:۴۵ روز شهادت آن امام همام به روی آنتن این شبکه می‌رود.

"حاضر غایب از نظر" و "نگاه خورشید" عنوان‌ دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای این ایام می‌باشد که روز جمعه ۷ تیرماه به ترتیب در ساعت‌های ۱۰:۴۵ و ۲۱:۲۰ از شهرهای مقدس قم و مشهد در کنداکتور پخش شبکه قرآن و معارف سیما قرار گرفته است.

برنامه‌‌های "پرسمان" در ساعت ۱۶ شب شهادت و "یادخدا" با کارشناسی حجت الاسلام والمسلمین توکل در روز شنبه ۸ تیرماه از ساعت ۱۲ از دیگر برنامه‌های پرطرفدار این شبکه می‌باشد که با محوریت این ایام تقدیم علاقه‌مندان خواهد شد.

همچنین مستندهای "مسافر بهشت" با موضوع نگاهی به سبک زندگی شهید آیت الله محمدرضا مویدی قمی و "سوره‌های سرخ" ویژه شهدای قرآنی و روحانی مدافعان حرم شهیدان حیدری و موسوی درچه‌ای به ترتیب روزهای ۷، ۸ و ۹ تیر در ساعت‌های ۸ و ۸:۴۵ و نیز مرثیه‌سرایی مادحین اهل بیت (ع) از دیگر تدارکات این شبکه در ایام شهادت ششمین پیشوای شیعیان است‌.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

آخرین اخبار

پخش کامل برنامه «زندگی پس از زندگی» از شبکه قرآن و معارف ویژه برنامه «آرام جان» در قاب شبکه قرآن ومعارف سیما برنامه های اربعینی شبکه قرآن ومعارف سیما تفسیر آیات نورانی قرآن کریم به شرح آیت الله جوادی آملی استقبال شبکه قرآن ومعارف سیما از ایام اربعین حسینی (ع) پخش برنامه «ستاره های زمین» از شبکه قرآن ومعارف سیما گرامیداشت یاد شهید «سیدعلی اندرزگو» در شبکه قرآن ومعارف سیما نگاهی به زندگی شهید سردار احمد کاظمی در شبکه قرآن ومعارف سیما ویژه برنامه های شبکه قرآن ومعارف سیما برای ایام سوگواری آخر ماه صفر پخش مستند «فرزندان روح الله» از شبکه قرآن ومعارف سیما ویژه برنامه آرمان در سوگ شهادت سیدحسن نصرالله پخش مستند سفرقند در خصوص بازگشایی مدارس از شبکه قرآن ومعارف سیما همراه با تلاوت های آیات آسمانی قرآن کریم و ادعیه های نورانی در شبکه قرآن ومعارف سیما مستندهای شبکه قرآن ومعارف سیما در اولین سالگرد عملیات طوفان الاقصی همراه با برنامه های ویژه ایام ماه ربیع الاول در شبکه قرآن ومعارف سیما همراه با مستندهای شبکه قرآن ومعارف سیما روایت خاطرات شهدا در برنامه «لبخند اشک» شبکه قرآن ومعارف سیما ویژه برنامه های سالروز وفات حضرت معصومه (س) برنامه «بازخوانی» روایت تاریخ و اندیشه مفاخر ایران و اسلام سخنرانی های ویژه ایام ماه ربیع الاول در شبکه قرآن ومعارف سیما روایت فعالیت های مختلف مساجد در شبکه قرآن ومعارف سیما لحظات مهیج ورزش زورخانه ای در برنامه «پهلوون» پخش مسابقه «فرمانده» از شبکه قرآن ومعارف سیما گرامیداشت یاد «سیدحسن نصرالله» در شبکه قرآن ومعارف سیما یادواره عملیات سوسنگرد در قاب شبکه قرآن ومعارف سیما مستند «میراث نورانی» در قاب شبکه قرآن ومعارف سیما مستند «کان معنا» در شبکه قرآن ومعارف سیما مرزهای عاشقی در شبکه قرآن ومعارف سیما سری جدید برنامه «قرارگاه» بر روی آنتن شبکه قرآن ومعارف سیما می‌آید مستند «صبح ظهور» در قاب شبکه قرآن و معارف سیما