تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 شهریور 1399
تعداد بازدید: 2880
با هماهنگی شبکه قرآن و معارف سیما صورت گرفت؛

پخش دروس قرآنی متوسطه اول و دوم از 29 شهریور در مدرسه تلویزیونی شبکه قرآن و معارف سیما

دروس قرانی دو مقطع متوسطه اول و دوم از 29 شهریور در مدرسه تلویزیونی ایران با پیگیری شبکه قرآن و معارف سیما روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، دروس قرآن و پیام های آسمانی متوسطه اول و دوم با هماهنگی شبکه قرآن و معارف سیما با اداره کل مقاطع مربوطه در وزارت آموزش و پرورش، به جدول پخش مدرسه تلویزیونی ایران افزوده شدند.

به این ترتیب دانش آموزان پایه هفتم، هشتم و نهم می توانند از شنبه 29 شهریور هر روز به جز جمعه‌ها، ساعت 16:30 الی ۱۷ دروس قرآن و پیام‌های آسمانی خود را به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما دریافت نمایند.

علاوه بر این، همانطور که پیشتر نیز اعلام شده بود، دروس تخصصی مقطع متوسطه دوم در رشته تخصصی علوم و معارف اسلامی هر روز ساعت 15 تا 16:30 و جمعه ها ساعت 15 الی 17 پخش می شود.

مقطع ابتدایی پایه اول تا ششم شامل دروس قرآن و هدیه های آسمان نیز هر روز به جز جمعه‌ها ساعت 11 تا 12 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.

مدرسه تلویزیونی ایران از 16 شهریور کار خود را در شبکه قرآن و معارف سیما با برنامه‌های آموزشی در دو نوبت صبح و عصرگاهی در دو مقطع ابتدایی و متوسطه آغاز کرده و به تدریس دروس تخصصی رشته علوم و معارف اسلامی و قران و هدیه های آسمان ابتدایی می پردازد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-05-09 03:13:46