تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 آذر 1399
تعداد بازدید: 855

پیام تسلیت مدیر شبکه قرآن و معارف سیما درپی درگذشت عالم مجاهد آیت الله یزدی

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با صدور پیامی درگذشت  فقیه عالیقدرآیت الله یزدی رضوان الله تعالی علیه  را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، جواد شیخ‌اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با صدور پیامی درگذشت عالم مجاهد و پارسا، مرحوم آیت الله یزدی رضوان الله تعالی علیه را تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
انالله و انا اليه راجعون
قال رسول الله صلی الله عليه و آله و سلم: إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ.
هرگاه عالمی بمیرد رخنه ای جبران ناپذیر در اسلام ایجاد می شود كه تا روز قيامت هيچ چيز آن را فرو نمى ‏پوشد.

عالم مجاهد و پارسا آیت الله مرحوم شیخ محمّد یزدی رضوان الله علیه از چهره های نامدار و مبارزان اثرگذار دوران انقلاب اسلامی بود . آن فقیه عالیقدر در مناصب مختلف در طول سالیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، منشا خدمات و برکات فراوان بوده است .آیت الله یزدی رحمه الله علیه  عمر خویش را در خدمت اسلام و انقلاب اسلامی و ترویج دین و استوار ساختن عقائد و انگیزه‌های اهل ایمان سپری کرد.
بصیرت و ولایت پذیری در برهه های پر فراز و نشیب تاریخ انقلاب اسلامی را می توان از خصایص برجسته ی ایشان خاطر نشان کرد که گویای ایمان راسخ و دیدگاه روشن آن فقید والامقام است.  
شبکه قرآن و معارف سیما ضایعه رحلت مرحوم آیت الله شیخ محمد یزدی را به مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید و حوزه‌های علمیه ، بیت معظم ایشان و تمامی پویندگان راه علم و فضیلت تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن فقید سعید علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبرجمیل و اجر جزیل مسئلت دارد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-28 23:44:45