تاریخ انتشار: شنبه 22 تیر 1398
تعداد بازدید: 1444

تیزر پخش سریال «فضل بن شاذان» از شبکه قرآن و معارف سیما

به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، سریال «فضل بن شاذان» در 2 قسمت 45 دقیقه ای امروز و فردا (22 و 23 تیرماه) به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.

این سریال توسط امیر دژکام براساس فیلم‌نامه "رویای سرو" اثر امیر طیّبی نوشته شده و تهیه کننده و مجری طرح آن علیّ لدنّی است؛ مجموعه‌ای که در صداوسیمای مرکز خراسان رضوی تولید شده و علی غفّاری کارگردانی آن را بر عهده داشته است.

محمود پاک نیّت، انوشیروان ارجمند، کاوه خداشناس، فخرالدّین صدیق شریف، غلام رضا بایزان منش، ماشآء الله شاه مرادی زاده، افشین نخعی، امیر مولوی، سیّد محسن یگانه، محمّد ربّانی، سمیرا حسینی، آزاده ریاضی، گیتی قاسمی،  فرهاد مهدوی، شهرام نجاتی، تورج فرامرزیان، محمّدرضا غیاث آبادی، محمّد صادق عرفانی، محمّد حسین قشمی، سعید شهباززاده، علیّ حسن ناصری، محمّدباقر صفانور، عارف بدری، حمید رضا عرب سرخی، سیامک نظری، علیّ سوهانی، علیّ رضا باقری، علیّ افشاری، مهران میرزایی، سیامک نظری و اسماعیل خان محمّدی بازیگران سریال "فضل بن شاذان" هستند.

در این سریال سه قسمتی می‌بینیم که در سال  ۲۶۰ هجری قمری، پیرمردی در یکی از روستاهای نیشابور آن زمان که از مراکز مهمّ علمی است در بستر احتضار آرام گرفته و بی‌توجّه به آن چه در اطرافش می‌گذرد تنها به درب چشم دوخته و منتظر امدن کسی است ... او فضل بن شاذان نیشابوری، متکلّم و فقیه نامدار شیعه است که دشمنان به او زبان برّان اهل بیت صلوات الله علیهم اجمعین می‌گویند. 

فضل مدّتی قبل برای امر مهمّی مخفیانه به این روستا آمده است و سرانجام مأمورین و جاسویسان حکومتی بعد از تلاش زیاد محلّ اختفای او را پیدا کرده‌اند ...

سریال «فضل بن شاذان» را امروز و فردا (22 و 23 تیرماه 98) از ساعت 17:15 در شبکه قرآن و معارف سیما ببینید.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-20 17:10:19