تاریخ انتشار: شنبه 9 آذر 1398
تعداد بازدید: 226

همکاری کمیته امداد و رسانه ملی در ساخت برنامه‌های معارفی

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در دیدار با معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (رحمت الله علیه) از آمادگی رسانه ملی برای همکاری مشترک با کمیته امداد در حوزه‌های مختلف برنامه سازی خبر داد

به گزارش روابط عمومی شبکه قران و معارف سیما، جواد شیخ اکبری در این دیدار با اعلام آمادگی رسانه ملی برای برنامه‌سازی مشترک، گفت: شبکه قرآن و معارف سیما آمادگی دارد با همکاری و مشارکت کمیته امداد امام خمینی(رحمت الله علیه) برای برنامه سازی به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان اقدام کند.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما افزود: تولید و پخش برنامه مسابقه مداحی برای گروه سنی نوجوانان در ایام ماه مبارک شعبان از دیگر برنامه‌هایی است که در صورت انجام؛ اثرات مثبتی به همراه خواهد داشت.

شیخ اکبری با اشاره به تأثیرگذاری برنامه‌های نمایشی بر مخاطبین، اضافه کرد: رسانه ملی آمادگی دارد تا در این حوزه نیز با کمیته امداد امام خمینی(رحمت الله علیه) همکای مشترک داشته باشد.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما تاکید کرد: تولید محصولات رسانه‌ای مانند‌ ساخت کلیپ‌های معارفی اثرگذار از دیگر حوزه‌هایی است که شبکه قرآن و معارف سیما از آن استقبال می‌کند.

وی با اشاره به پویشی با عنوان «هر ایرانی یک خیّر» گفت: با راه اندازی این پویش هر نفر به قدر بضاعت و توان خود در انجام کارهای خیر مشارکت می‌کند.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما هدف از این طرح را ایجاد مسئولیت و دغدغه مردم نسبت به یکدیگر خواند و افزود: مشارکت در این طرح صرفا به جنبه‌های مادی و مالی محدود نمی‌شود و پویش «هر ایرانی، یک خیر» هر نوع کار خیری را شامل می‌شود.

حجت الاسلام و السملیمن جعفری معاونت فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(رحمت الله علیه) نیز در این دیدار با اشاره آمادگی کمیته امداد برای همکاری با رسانه ملی و به ویژه شبکه قرآن و معارف سیما، گفت: کمیته امداد از مشارکت و همکاری در ساخت مجموعه‌های نمایشی با موضوعات معارفی و قرآنی ویژه ایام ماه مبارک رمضان استقبال می‌کند.

معاونت فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(رحمت الله علیه) افزود: کارهایی را در حوزه کودکان برای ارتقای فهم مفاهیم قرآنی آغاز کرده‌ایم که امیدواریم این حرکت با کمک شبکه قرآن و معارف سیما شکل جامع‌تری به خود بگیرد.

وی برگزاری مسابقات قرآن ویژه مددجویان کمیته امداد، برپایی جشنواره‌های فرهنگی، هنری و قرآنی در رشته های مختلف و مسابقه قصه‌گویی قرآنی مادران را از جمله فعالیت های فرهنگی و قرآنی کمیته امداد خواند.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری با تاکید بر ضرورت قدردانی از خیران، گفت: پیشنهاد می شود جشنواره‌ای به این منظور در پایان هر سال برگزار شود تا ضمن معرفی و تجلیل از خیرین این اقدام خداپسندانه بیش از پیش به جامعه معرفی شود.

در پایان این دیدار طرفین ابراز امیدواری کردند تا با همکاری رسانه ملی و کمیته امداد امام خمینی(رحمت الله علیه) در ماه مبارک رمضان شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-05-08 19:00:59