تاریخ انتشار: یک شنبه 6 بهمن 1398
تعداد بازدید: 356

ویژه برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما در سوگ حضرت زهرا سلام الله علیها

همزمان با فرارسیدن ایام شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه هایی را به روی آنتن خواهد برد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، ویژه برنامه «محبوبه خدا» با محوریت بررسی سبک زندگی آن بانوی بزرگ اسلام هر شب از ساعت 22 به روی آنتن می رود. حجت الاسلام و المسلمین جلالی و خانم دکتر طباطبایی کارشناسان برنامه «محبوبه خدا» می باشند که با مرتضی میرزایی و مریم فرضی مجریان این برنامه به گفتگو و بیان فضائل حضرت زهرا سلام الله علیها می پردازند.

همچنین این برنامه که به تربیت فاطمی نیز خواهد پرداخت، با آیتم های متنوع از جمله قصص فاطمی، معرفی کتب فاطمی، دل گویه های فاطمی و ... در ایام فاطمیه همراه مخاطبان قرآنی و معارفی تلویزیون می باشد.

پخش سخنرانی های علما و شخصیت های مذهبی از دیگر تدارکات این شبکه در این ایام خواهد بود که بر اساس آن سخنرانی های مراسم بیت رهبری همه روزه در ساعت18:15، سخنرانی حجج اسلام میرباقری و مومنی از حرم حضرت معصومه سلام الله علیها هر روز قبل از اذان ظهر، سخنرانی حجت الاسلام انصاریان هر روز ساعت 13:30و سخنرانی حجت الاسلام فاطمی نیا نیز هر روز ساعت 17 پخش خواهد شد.

قرائت خطبه حضرت زهرا سلام الله علیها با نوای حاج مهدی سماواتی در ساعت 10:15 روز شهادت آن بانوی بزرگ اسلام و مرثیه سرایی مادحین اهل بیت علیه السلام در ساعت های 10:15، بعد از اذانگاهی ظهر و 19:15 در این ایام به روی آنتن خواهد رفت.

پخش ویژه برنامه کودک با عنوان نوگلان فاطمی در ساعت 6:30، نغمات دینی، میان برنامه ها و تلاوت های مرتبط نیز در فواصل مختلف پخش از دیگر تدارکات شبکه قرآن و معارف سیما در ایام فاطمیه می باشد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-26 12:50:40