تاریخ انتشار: یک شنبه 4 اسفند 1398
تعداد بازدید: 822

پویش معنوی ختم صلوات با نگاه الهی به وقایع جامعه

پویش معنوی «ختم صلوات » به نیت تعجیل در فرج امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و با نگاه الهی به وقایع جامعه و رویکرد قرآنی به مسائل روز در شبکه قرآن و معارف سیما برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما،به نیت تعجیل در فرج امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و با نگاه الهی به وقایع جامعه و رویکرد قرآنی به مسائل روز با امید انتخاباتی در راستای پیروزی جبهه حق و ناامیدی جبهه کفر ، پویش معنوی «ختم صلوات » از سوی شبکه قرآن و معارف سیما برگزارشد.

در این راستا در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، شبکه قرآن و معارف سیما ضمن پوشش زنده مراسم انتخابات در برنامه روز همدلی و ارتباط زنده با امامزاده صالح (علیه السلام) و مسجد جامع لویزان که محل قرار قرآنیان بود ، قاریان قرآن کریم با حضور در این مسجد نورانی ضمن شرکت در انتخابات به اجرای قرائت قرآن پرداختند .

خاطر نشان می سازد ، طرح پویش معنوی «ختم صلوات » به نیت تعجیل در فرج امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و با نگاه الهی به وقایع جامعه و رویکرد قرآنی به مسائل روز ابتکاری بود که با استقبال گسترده مردم ولایتمدار و مومن ایران اسلامی همراه شد و در طی روز انتخابات 10727300 صلوات ختم شد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-26 18:57:01