تاریخ انتشار: شنبه 9 فروردین 1399
تعداد بازدید: 628

تمدید مسابقه عکاسی برنامه اسرا در شبکه قرآن و معارف سیما

مسابقه عکاسی برنامه اسراء تا ۱۷ فروردین ولادت با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام تمدید شد

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما آخرین مهلت ارسال آثار عکس در برنامه اسرا با توجه به استقبال مخاطبان تا ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(علیه السلام) در 11 شعبان تمدید شد.
این مسابقه با توجه به وضعیت کنونی و توصیه های مسئولان بهداشتی کشور ، مبنی بر ماندن در خانه صورت گرفت که تیم فضای مجازی برنامه اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی برای مخاطبین با موضوع تلاوت واستماع قرآن به همراه تماشای مسابقه اسراء در منزل نمودند و در آن از مخاطبان خواسته شده است تا هنگام پخش برنامه که هر شب ساعت 21 از شبکه قرآن و معارف سیما خواهد بود ، عکس گرفته و آن را به نشانی صفحه مسابقه اسرا در فضای مجازی به آدرس @qtv8_esra  ارسال نمایند.

از جمله شرایط حضور در این‌ مسابقه عکاسی می‌توان به گرفتن عکس در حین تلاوت، استماع قرآن در منزل و یا هنگام دیدن مسابقه اسراء در منزل با ایده های خلاقانه و با کیفیت بودن عکس(دوربین عکاسی و موبایل) اشاره کرد. عکس‌های انفرادی در این مسابقه یک‌ امتیاز و عکس‌های با حضور خانواده پنج امتیاز دارند و هر شناسه تنها یک بار مجاز به ارسال عکس در طول مسابقه می باشد و همراه با عکس مشخصات فرد شرکت‌کننده نیزمیبایست قید شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-26 10:04:18