تاریخ انتشار: شنبه 11 بهمن 1399
تعداد بازدید: 758

ویژه برنامه‌های شبکه قرآن در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام شد

همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی نهضت امام خمینی(رحمت الله علیه)، ویژه برنامه های قرآنی از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، همزمان با چهل و‌دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویژه برنامه های قرآنی روی آنتن شبکه می‌رود.

ویژه برنامه آیه های انقلاب با موضوع آیات قرآنی که امام خمینی از اول نهضت در بیانیه ها واعلامیه ها بیان نمودند هر روز ساعت 14 پخش می شود.برنامه کاروان قرآنی انقلاب نیز از آغاز دهه فجر و راس ساعت ۹ صبح دوازدهم بهمن فعالیت خود را از جنوبی ترین نقطه ایران، بندرعباس آغاز می‌کند و در روز پانزدهم بهمن این کاروان با حضور در شهرستان خمین و بیت بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه)، از ساعت ۱۲:۴۵ تا ۱۴ با قرائت آیاتی از کلام الله مجبد که مبنای نهضت جهانی حضرت امام قرار گرفت، با آرمان‌های قرآنی این رهبر عارف تجدید میثاق خواهد کرد.

همچنین در ایام دهه مبارکه هر روز در ساعت ۱۳:۳۰ سخنرانی با موضوع انقلاب اسلامی از شبکه پخش و تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود و همچنین مستند شخصیت های انقلابی دهه فجر نیز هر روز ساعت ۱۶ و ۳۰ از این شبکه پخش می شود.

در روز ۲۲ بهمن و با توجه به شرایط کرونایی موجود ، از ساعت ۸ صبح الی ۱۲، ویژه برنامه‌ای با حضور میهمانان برگزار می‌شود و برنامه مصباح نیز دستاوردهای نهادهای قرآنی و رویدادهای مهم قرآنی را روزانه بصورت زنده ساعت 22به تصویر می‌کشد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-29 09:47:41