تاریخ انتشار: یک شنبه 21 بهمن 1397
تعداد بازدید: 318

«قرار قرآنیان»؛ حضوری از جنس قرآنیان

به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، ویژه برنامه زنده «قرار قرآنیان» به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ، همزمان با چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه ای را با عنوان "قرار قرآنیان" از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۲۲ بهمن به صورت زنده از محل جایگاه این شبکه در مسیر راهپیمایی به روی آنتن خواهد برد.

بر اساس این گزارش ، پوشش زنده تصویری راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن امسال از جایگاه شبکه قرآن و معارف سیما در مسیر راهپیمایی تهران (خیابان آزادی تقاطع شهید نواب) و همچنین دیگر شهرستانهای سراسر کشور از مهمترین بخشهای در نظر گرفته شده در ویژه برنامه «قرار قرآنیان» می باشد.

گفتگو با مسئولین فرهنگی و قرآنی کشور، اساتید، قاریان بین المللی، پیشکسوتان و کارشناسان قرآنی و معارفی، اجرای گروه های همخوانی و نیز پخش گزارشهای مردمی از دیگر بخشهایی است که تقدیم علاقه‌مندان خواهد شد.

لازم به ذکر است ، «قرار قرآنیان» کاری از گروه جلسات و مسابقات شبکه قرآن و معارف سیماست که از ساعت ۹ صبح روز ۲۲ بهمن به صورت زنده به روی آنتن این شبکه می رود.

روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما از تمامی قرآن دوستان و جامعه قرآنی کشور دعوت می کند تا با حضور پرشور خود در جایگاه این شبکه (خیابان آزادی تقاطع شهید نواب) در مسیر راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن، تجدید عهدی با آرمانهای انقلاب اسلامی داشته باشند.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-28 09:55:09