تاریخ انتشار: سه شنبه 2 اردیبهشت 1399
تعداد بازدید: 200

شبکه قرآن و معارف سیما و دارالقرآن در مسیر تولید آثار فاخر قرآنی

شبکه قرآن و معارف سیما با دارالقرآن سازمان تبلیغات ، همکاری و هم افزایی جدی و موثر در ماه مبارک رمضان خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ؛ در دیدار حجت الاسلام و المسلمین مهدی اخوان مدیر دارالقرآن با جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما بر ضرورت تولید آثار تلویزیونی فاخر قرآنی تاکید شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی اخوان با بیان اینکه موسسات قرآنی سراسر کشور در ماه مبارک رمضان با شرکت در رزمایش همدلی ،کمک های مومنانه‌ مردمی را برای بیماران کرونایی که در این اتفاق آسیب دیده اند ارسال می کنند.

در ادامه شیخ اکبری ضمن بیان نکاتی پیرامون برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما از آمادگی برای پوشش کامل فعالیت های جهادی موسسات قرآنی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی افزود امسال به جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی جلسات قرآن برگزار نمی شود ، از این رو شبکه قرآن و معارف سیما برنامه " اقرا " را با شعار " هرخانه یک جلسه " ، با پخش زنده و ارتباط با جلسات خانگی برگزار می کند.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما ازهماهنگی بین این شبکه و دار القرآن تبلیغات اسلامی برای ساخت ویژه برنامه سحرگاهی با عنوان "مهمان خدا " در ماه مبارک رمضان با موضوع استقامت در قرآن و میان برنامه های کوتاه معارفی با رویکرد قرآنی تاکید کرد.

خاطر نشان می سازد در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین اخوان رییس دار القرآن سازمان تبلیغات اسلامی ، مدّاحی مسئول مرکز رسانه ایی ،جوادی مدیر روابط عمومی  و حجت الاسلام و المسلمین شفیعی مدیر امور استان ها سازمان حضور داشتند.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-05-04 22:51:46