تاریخ انتشار: یک شنبه 7 شهریور 1400
تعداد بازدید: 1374

برگزاری پانزدهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی ویژه مداحان دانش آموز

پانزدهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی ویژه مداحان دانش آموز همزمان با محرم الحرام ۱۴۴۳ به صورت مجازی و حضوری برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، فراخوان پانزدهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی ویژه مداحان دانش آموز اعلام شد.

شبکه قرآن و معارف سیما با همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و سازمان دانش آموزی شهر تهران در راستای گسترش فرهنگ حسینی و عشق به اهل بیت(علیهم السلام) و با هدف شناسایی استعدادهای مداحی، نوحه خوانی و مرثیه خوانی حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و خاندان پاک و مطهر ایشان، "پانزدهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی" را ویژه مداحان دانش آموز به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌کند.

تمامی دانش آموزان پسر در کلیه‌ی مقاطع و پایه‌های تحصیلی می‌توانند جهت ثبت نام و شرکت در این برنامه، یک ویدئوی ۳ تا ۵ دقیقه‌ای بصورت افقی و حداکثر تا ۱۰ مگابایت از مداحی خود را با لباس مرتب و بدون نیاز به دکور، سیستم صوت و... با شاخص‌های داوری اشاره شده در ذیل، از طریق درگاه‌های اینترنت www.nogolanhosseini.ir و یا www.qurantv.ir بارگذاری و ارسال کنند.
شاخص‌های داوری
مدح و مرثیه (شامل انتخاب و حفظ اشعار مناسب  و بیان مقتل و تاریخ مستند)
صوت و لحن (شامل زیبایی و قوّت صدا، استفاده از الحان مناسب و ردیف‌های آوازی)
نوحه‌خوانی (شامل مضمون، ملودی و ریتم مناسب)
 حُسن اجرا (شامل اجرای مؤثر، پوشش و ظاهر مناسب و مدیریت زمان)

 

با توجه به اینکه هر دانش آموز  فقط یکبار می‌تواند بر اساس کد ملی خود فیلم ارسال نماید، بنابراین در تصویر برداری و ارسال فیلم از سوی شرکت کنندگان دقت به عمل آید.

15 شهریورماه 1400 آخرین مهلت ثبت نام و ارسال فیلم مداحی است. شرکت کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره‌‌های  ۱۵-۸۸۵۰۵۵۱۳-۰۲۱ فرهنگ‌سرای اندیشه تماس بگیرند.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-05-11 06:11:46