تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 شهریور 1401
تعداد بازدید: 533

طعم شیرین چای عراقی در سفرقند

مستند سفر قند داستان نوجوانانی است که در مسیر پیاده روی اربعین طی طریق میکنند و داستان های بسیاری را با زبان نوجوانی خود به تصویر میکشند ، این برنامه از روز چهارشنبه 16 شهریور ساعت 17 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ، در مستند داستانی سفرقند نوجوانانی پرشور که در حوزه رسانه فعالیت های دارند در پنجمین سالگرد تاسیس گروه خود تصمیم میگیرند به سفر اربعین امسال راهی شده و مستندی را در این سفر آماده نمایند.

مستند سفر قند در ده قسمت حول محور تفاوت انسانها و پاسخ به سوال های ذهنی یک نوجوان در این رابطه طراحی شده که توسط یک سید روحانی به عنوان مربی گروه شکل گرفته که در طی این سفر دنبال ایجاد مسأله و حل آن است.

این مستند به شکل ریالیتی شو طراحی و تولید میشود و روایت اصلی از دوربین کارگردان که گاهی نیز با افراد مقابل دوربین صحبت میکند صورت میپذیرد که در اربعین سال 1401 هجری شمسی تولید و برای پخش آماده میگردد.

خاطرنشان میسازد سفر قند به تهیه کنندگی امین سلمان زاده و کارگردانی علی صالحی در گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما تولید و از چهارشنبه ۱۶ شهریور مصادف با ۱۰ صفر ساعت 17 و بازپخش ساعت 22 ، 1:30 بامداد و 8:30 صبح از این شبکه پخش خواهد شد، لازم به ذکر است مخاطبان گرامی میتوانند این برنامه را از پایگاه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما و تلوبیون دریافت و در فضای مجازی به آدرس safarghand.tv@ این برنامه را دنبال نمایند.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-26 10:14:44