تاریخ انتشار: شنبه 10 آذر 1397
تعداد بازدید: 153

اجرای طرح قرآنی «بشارت 1452» در اردبیل

همزمان با سراسر کشور ، طرح قرآنی «بشارت 1452» با محتوای حفظ و مفاهیم جزء ۳۰  قرآن کریم در استان اردبیل برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی طرح ملی حفظ قرآن کریم بشارت 1452 به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، حجت الاسلام قیامی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در جلسه هماهنگی با مجریان برگزاری این طرح تصریح کرد: طرح قرآنی بشارت ۱۴۵۲ با همکاری دستگاه های فرهنگی و با هدف اعتلای فرهنگ حیات بخش قرآن و عترت برگزار می شود.


وی انس گرفتن تمام افراد جامعه با قرآن و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی را از جمله اهداف این طرح عنوان کرد و افزود: محدودیت  سنی و جنسیتی در این طرح مطرح نیست و تمامی علاقه مندان می توانند پس از ثبت نام در اجرای آن مشارکت کنند.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه با همراهی خیرین بیش از 35 هزار جایزه به ارزش 30 میلیارد ریال به برندگان شرکت در این طرح اهدا خواهد شد ادامه داد: علاقه مندان می توانند به سایت طرح قرآنی بشارت به آدرس www.beshaarat.ir مراجعه کنند و علاوه بر استفاده از محتواهای آموزشی بارگزاری شده، در آزمون‌های مختلف آن شرکت کنند و در صورت کسب امتیازات لازم از جوایز این طرح بهره‌مند شوند.


وی بیان کرد: آزمون حفظ هر سوره به صورت الکترونیکی و با استفاده از اپلیکیشن طرح برگزار می‌شود و آزمون ارزیابی عمومی حفظ جزء ۳۰ نیز به صورت سراسری در روز پنجشنبه ۹ اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-05-04 13:46:10