تاریخ انتشار: یک شنبه 2 دی 1397
تعداد بازدید: 118

سهمیه ۶ هزار نفری قزوین در طرح «۱۴۵۲»

مدیرکل اوقاف استان قزوین گفت: تلاش داریم برحسب توانایی و ظرفیت‌های موجود تا پایان طرح سهمیه استان محقق شود و بتوانیم گام‌های بلندی برای عملیاتی شدن طرح بشارت ۱۴۵۲ در استان برداریم.

به گزارش روابط عمومی طرح ملی حفظ قرآن کریم بشارت 1452، حجت‌الاسلام سیدمصطفی مجیدی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در سال جاری در طرح ۱۴۵۲ سهمیه استان قزوین ۶ هزار و ۶۳۳ نفر در نظر گرفته‌شده که تاکنون با کمک دستگاه‌ها و مؤسسات مختلف استان ۳ هزار و ۵۸ نفر در سامانه این طرح سازمان‌دهی شده است. 

وی افزود: تلاش داریم برحسب توانایی و ظرفیت‌های موجود تا پایان طرح سهمیه استان محقق شود و بتوانیم گام‌های بلندی برای عملیاتی شدن طرح بشارت ۱۴۵۲ در استان برداریم. 

این مسئول یادآور شد: در صورت تحقق سهمیه استان در پایان سال شاهد رشد چشمگیری در تعداد آزمون دهندگان استان نسبت به سالیان قبل که در حدود ۲ هزار نفر بود، خواهیم بود. 

مدیرکل اوقاف قزوین تأکید کرد: به دنبال آمار سازی نبوده و نیستیم، اما تمام ظرفیت موجود از بقاع متبرکه تا موقوفات مربوطه را برای نیل بیشتر جامعه به سمت قرآن به کارخواهیم برد. 

وی ادامه داد: در حوزه فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی تمام‌قد برحسب توان خود ایستاده‌ایم و از فعالیت‌های قرآنی نیز در حد توان حمایت می‌کنیم. 

مجیدی ابراز کرد: مؤسسات قرآنی می‌توانند از ظرفیت بقاع متبرکه در مسیر قرآن بهره ببرند و ما دست کسانی که در این مسیر قدم می‌گذارند را به گرمی می‌فشاریم.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-26 11:32:22